همدان؛

آیین بدرقه محسن هادئی به المپیک کارگری برگزار شد

مراسم بدرقه محسن هادئی جودوکار خوب استان به المپیک کارگران جهان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

آیین بدرقه محسن هادئی به المپیک کارگری برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پنجمین دوره المپیاد ورزش کارگری از 23 تا 28 خرداد ماه به میزبانی کشور لتونی برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران با 227 ورزشکار در 18 رشته ورزشی در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.
 
مراسم بدرقه محسن هادئی جودوکار خوب استان و نماینده همدان در المپیک کارگران جهان صبح امروز با حضور منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان و نصرپور رئیس هیات جودو و غلامی مربی این ورزشکار برگزار شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این دیدار با اشاره به اینکه ورزشکاران راه‌یافته به المپیک، سختی‌ها و مرارت‌های زیادی را برای کسب سهمیه متحمل می شوند، اظهار کرد: امیدوارم محسن هادئی بتواند با عملکرد خوب خود برای ورزش ایران و استان همدان افتخار کسب کنند.
 
وی گفت: باید به نقش مهم و اثرگذار انگیزه توجه کافی داشته باشیم و ورزشکاران ما برای موفقیت در رشته‌هایی که انتخاب کرده‌اند، تمرینات و مراحل آماده‌سازی خود را پشت سر می‌گذارند تا طعم موفقیت را بچشند.
 
رسول منعم افزود: قطعاً حمایت‌های مادی و روحی و روانی از ورزشکاران نتایج مفید و قابل توجهی را در پی دارد و ورزشکار حرفه‌ای طی دوران آماده‌سازی تحمل فشار و سختی تمرین را به جان خریده و در مسابقات نیز با ارائه عملکردی موفق شادی و خرسندی یک جامعه را فراهم می‌کنند .
 
وی خاطر نشان کرد: تا جایی که امکان دارد و در حد بضاعت از ورزشکاران و قهرمانان خوب همدان که افتخار استان هستند، حمایت می‎کنیم.
 
محسن هادئی در این مراسم گفت: المپیک کارگری مهمترین رویداد ورزشی کارگران به حساب می‎آید وبهترین ‎ها به این رقابت اعزام می شوند.
 
وی بیان کرد: از نظر بدنی در وضعیت خوبی به سر می‌برم و امیدوارم در المپیک کارگری موفق ظاهر شوم، البته برای موفقیت در این مسابقات نیازمند دعای خیر مردم هستم.
 
جودوکار همدانی اظهار داشت: سطح مسابقات در این دوره بالا است و نفرات اعزامی به این مسابقات جزو برترین‌ها در مسابقات کشوری هستند و هدف اول من قهرمانی در این دوره است.

انتهای پیام/ د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.