شهرکرد؛

افزایش دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی برای گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از افزایش دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری با بیان وجود ۸۵۰ نقطه گردشگری در چهارمحال و بختیاری و ضرورت معرفی مناسب این نقاط به منظور جذب گردشگر گفت: مستند سازی و اطلاع رسانی، برگزاری تورهای گردشگری و توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم در این راستا انجام می‌شود.

وی افزود: افزایش دو هزار و ۴۰۰ تخت اقامتی، راه اندازی ۲۰ دفتر جدید خدمات مسافرتی، راه اندازی هفت اقامتگاه بوم گردی، ایجاد ۱۲ باغ گردشگری، افزوده شدن ۷۶ خانه مسافر و توسعه ۱۵ واحد اقامتی با ایجاد یک هزار و ۵۰ شغل طی یک سال گذشته از برنامه‌ها و اقدامات حوزه گردشگری استان است.

وی با اشاره به صدور مجوز هفت مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون اماکن گردشگری و اقامتی در استان اضافه کرد: راه‌اندازی مجتمع گردشگری چغاخور، ایجاد شرکت تعاونی در تهلیجان و مجموعه اقامتی، سرگرمی و تفریحی در شهرک منظریه شهرکرد از دیگر برنامه‌های این اداره کل در راستای اقتصاد مقاومتی می‎باشد.

عسگری با بیان قابلیت‌های بالای چهارمحال و بختیاری در حوزه گردشگری ورزشی گفت: طرح گردشگری دهکده المپیک در سامان با اخذ مجوز و سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار