نیمه دوم مرداد؛

برگزاری نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافات در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری نهمین دوره تربیتی آموزشی الصافاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ شاهین بهداروند، مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اعلام این خبر بیان داشت: این دوره تربیتی آموزشی نیمه دوم مرداد ماه امسال و با حضور ۱۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر دانشگاه شهید چمران اهواز به میزبانی شهرهای تهران و مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح تربیتی آموزشی الصافات در راستای تربیت انسان هم تراز با انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: با اجرای این دوره تربیتی و آموزشی انتظار می‌رود تا دانش‌پژوهان گرامی در ابعاد معرفتی، بصیرتی، مهارتی و معنوی واخلاقی به سطح مناسبی جهت نقش آفرینی و اثرگذاری در فضای بسیار مستعد دانشگاه و جامعه برسند.

بهداروند افزود: دوره تربیتی آموزشی الصافات با طرح مباحثی نظیر تشکیلات، اهداف و رسالت بسیج دانشجویی، برنامه‌ریزی عملیاتی، اصول و روش‌های مدیریت، جهان‌بینی توحیدی، آشنایی باسیره نظری و عملی ائمه معصومین(ع) و امامین انقلاب اسلامی، نظریه سیاسی اسلام، دین، کارکردهای دین و غیره به دنبال عمق بخشی به معارف اسلامی و افزایش سطح معرفتی، بصیرتی، معنویتی و مهارتی دانش پژوهان شرکت کننده در دوره است.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اذعان داشت: دوره تربیتی آموزشی الصافات نیز همچون دوره‌های قبل علاوه بر ارائه‌ مباحث مورد نیاز از طریق کارگاه‌ها و کلاس‌ها ، همایش و حلقه‌های مباحثه باحضور اساتید مطرح کشوری تلاش می‌شود تا به سوالات و شبهات دانش پژوهان گرامی در زمینه‌های مختلف سیاسی ،اعتقادی پاسخ داده شود.

وی تصریح کرد: دوره تربیتی آموزشی الصافات ویژه فعالان بسیج دانشجویی و اعضای کادر بسیج  و شرکت کنندگان فعال در حلقه‌های پاتوق اندیشه در دانشکده‌ها و خوابگاه است ضمن اینکه در این دوره علاوه بر برنامه‌های آموزشی، برنامه‌های تفریحی،زیارتی و ورزشی نیز درنظر گرفته شده است.

شاهین بهداروند با اشاره به استقبال چندین برابر ظرفیت متقاضیان شرکت دوره تربیتی آموزشی الصافات اظهار داشت: افرادی که از طریق سامانه پیامکی 3000144110 ثبت نام کرده‌اند گزینش صورت گرفت و به دانش پژوهان پذیرفته شده در دوره از طریق تماس تلفنی و پیامک اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

وی اذعان کرد: دوره‌های تربیتی آموزشی الصافات در 2سطح مداوم در دانشکده‌ها متمرکز تابستان و بهمن ماه هر سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار