مشهد؛

نصب بیش از 2مترمربع اکران شهری «پارک غیر مجاز ممنوع»

مدیر دبیرخانه فرهنگ شهروندی شهرداری مشهد مقدس از اکران طرح‌های گرافیکی جدید با مساحت 2 هزار و 178 متر مربع در سطح شهر خبر داد.

نصب بیش از 2مترمربع اکران شهری «پارک غیر مجاز ممنوع»به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مجید ظریف گفت: یکی از معضلات مهمی که شهروندان این روزها در شهر با آن مواجه هستند و در مسیر عبور و مرور ماشین‌ها ایجاد ترافیک می‌کنند، پارک‌های غیر مجاز می‌باشد، همچون پارک دوبل، پارک در ایستگاه اتوبوس، پارک در ابتدای تقاطع‌ها، پارک در محل‌های ممنوع که با تابلو مشخص شده است.

وی افزود: به دلیل عرض کم معابر محلی عمدتاً وسایل نقلیه‌ای که در طول معابر پارک می‌شوند، مشکلات عدیده‌ای را در عبور و مرور ایجاد می‌کنند و نظم محلی را مختل می‌سازند.

مدیر دبیرخانه فرهنگ شهروندی گفت: یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از ایجاد ترافیک و پارک خودروها در مکان‌های فوق، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی این موضوع است.

ظریف با تأکید بر برنامه‌های دبیرخانه فرهنگ شهروندی در موضوع پارک ممنوع گفت: ۴ طرح برای اکران در سطح شهر جهت آگاه و حساس‌سازی شهروندان اکران شده است و همچنین با تولید نمایش خیابانی با همین موضوع به شهروندانی که در محل های غیر مجاز پارک کرده‌اند حساسیت موضوع یادآوری می‌شود.

وی افزود: اکران‌های شهری در سازه‌های محدب به تعداد ۸۴ عدد، سازه ۲در۲ مربعی ۴۰ عدد، رولاپ ۳در۳٫۷ به تعداد ۱۵ عدد، ساختمان‌های اداری به تعداد ۳۳ عدد استند و قاب و فنری، بیلبورد و عرشه‌های پل به تعداد ۳۵ و بک لایت به تعداد ۱۰ عدد در کل سطح شهر و مجموعاً حدود ۲۱۷۸ متر مربع اکران شهری داشته‌ایم.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارتباط با دبیرخانه فرهنگ شهروندی با سایت دبیرخانه فرهنگ شهروندی www.booomrang.com و یا کانال تلگرامی دبیرخانه فرهنگ شهروندی @shahrvandi و صفحه اینستاگرام دبیرخانه فرهنگ شهروندی farhang.shahrvandi ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام// م.م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار