اهواز؛

تخلفات صنفی در ماه رمضان کاهش یافت

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت از کاهش چشمگیر تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان نسبت به ماه رمضان سال گذشته خبر داد.

تخلفات صنفی در ماه رمضان کاهش یافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ ابوالقاسم کوره‌چینی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان بازرسان سازمان برای کنترل و نظارت بازار فعال شده‌اند و با وجود کم بودن تعداد این نیروها، بازار در حال کنترل است و به تخلفات رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که طرح ویژه نظارتی ماه رمضان از 6 خردادماه و با شروع ماه مبارک آغاز شده است، بیان داشت: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و همکاران ما با توجه به این طرح در بازار مستقر هستند و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

کوره‌چینی افزود: در حال حاضر کالاهایی مانند مرغ و گوشت به وفور در استان وجود دارد و هیچ‌گونه مشکلی در خصوص عرضه این اقلام نداریم.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به این‌که مرغ و گوشت در بازار زیاد است، تصریح کرد: عرضه مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان افزایش داشته، اما تقاضا برای این اقلام کاهش یافته است؛ بنابراین با توجه به این وفور، گرانی پذیرفتنی نیست زیرا این 2 کالای اساسی مردم باید به قیمت مصوب و قانونی در بازار عرضه شوند.

وی اذعان داشت: زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان مورد مصرف اکثر مردم است که به نرخ مصوب قانونی باید به فروش برسند و در صورتی‌که بالاتر از قیمت قانونی عرضه شوند، فروشندگان از طریق همکاران ما شناسایی و جریمه خواهند شد.

ابوالقاسم کوره چینی بیان کرد: بازار ماه مبارک رمضان آرام است و هیچ‌گونه مشکل خاصی در عرضه و تقاضای کالاها وجود ندارد و تخلفات نیز نسبت به ماه رمضان سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی گفت: در صورتی که مأموران سازمان تخلفی را مشاهده کنند، با متخلفان با جدیت برخورد خواهند کرد؛ از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.