کرمان؛

آماده باش 50گروه به منظور پیشگیری از آتش سوزی در جنوب کرمان

به منظور پیشگیری از آتش سوزی درعرصه‌های منابع طبیعی، ۵۰ گروه عملیاتی در مناطق مختلف جنوب کرمان ساماندهی شده و در حال آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرهنگ خانباز امیرافضلی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان در نشست هم اندیشی همیاران طبیعت و سران طوایف شهرستان عنبرآباد گفت : در این ۵۰ گروه ۳۰۰ نفر از جوامع محلی حضور دارند که در صورت بروز آتش سوزی در کمترین زمان ممکن همکاری لازم را با مجموعه اداره کل منابع طبیعی خواهند داشت.
وی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر و رویش علف‌های مرتعی و مساعد بودن شرایط برای آتش سوزی نیاز است مردم نکات ایمنی را رعایت کنند.
وی با اشاره به نقش موثر مردم و تلاش همیاران طبیعت بویژه سران طوایف در امر حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی گفت: همیشه پیشگیری بهترین و کم هزینه‌ترین راه حل برای جلوگیری از بروز تخریب و تصرف اراضی ملی می‌باشد.
فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ادامه داد: البته این افراد به عنوان همیار طبیعت، همواره گوش و چشم حافظان منابع طبیعی بوده که در صورت مشاهده کوچکترین تخریب و تصرف عرصه‌های ملی و یا قاچاق گیاهان دارویی و چوب درختان جنگلی، بلافاصله گزارش خود را از طریق شماره تماس ۱۵۰۴ به فرماندهی یگان حفاظت از منابع طبیعی اطلاع می‌دهند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار