ساری؛

توزيع36 هزار بوته گل محمدی در لاريجان آمل

بيش از 36 هزار بوته گل محمدی در لاريجان آمل توزيع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ؛سيدحسين اسلامی مدير جهاد كشاورزی آمل گفت: تاكنون 5 هزار و 637 اصله نهال سياه ريشه و 36 هزار و 625 بوته گل محمدی با نظارت كارشناسان جهاد كشاورزی استان و مديريت جهاد كشاورزی شهرستان در اين منطقه توزيع شده است.

ویبا بیان اینکه باغ گل محمدی در سطح 11 هكتار در روستای لاسم منطقه بالا لاريجان احداث شد افزود : در روستای نوا منطقه بالا لاريجان نيز احداث باغ گل محمدی در سطح 8 هكتار با نظارت مستمر كارشناسان مراكز جهاد كشاورزی بائيجان و گزنك و كارشناسان ستادی مديريت جهاد كشاورزی اين شهرستان در حال اجرا است.

مدير جهاد كشاورزی آمل از احداث باغ در 73 هكتار از اراضی شيبدار و مستعد منطقه كوهستانی لاريجان اين شهرستان خبر داد.

سيدحسين اسلامی افزود: از محل اعتبارات مصوبات سفر هيئت دولت و اقدامات پيشگيرانه و مقابله با سيل، 114.5 هكتار ازاراضی شيبدار منطقه كوهستانی لاريجان شهرستان آمل برای احداث باغ شناسايی شد و در 73 هكتار آن عمليات اجرا و توسعه انجام شد.

وی گفت: برای توسعه باغ در اراضی شيبدار اجرا شده و در حال اجرای منطقه لاريجان آمل در سطح 20 هكتار در روستای شيخ محله نمارستاق 7 هزار و 300 نهال غرس، در 4 هكتار در روستاي دره كنار نمارستاق يك هزار و 500 اصله نهال غرس، در 5 هكتار در روستای طينه دلارستاق 2 هزار و 750 اصله نهال و برای احداث باغ در سطح 17 هكتار در روستای ملك آباد بالالاريجان 10 هزار اصله نهال غرس شده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.