ایجاد پایگاه جدید داعش در ولایت «غور»

گروه تروریستی داعش یک پایگاه آموزشی را در ولایت غور در مناطق مرکزی ایجاد کرده و پلیس این ولایت نیز راه اندازی این پایگاه آموزشی را تائید کرده است.

ایجاد پایگاه جدید داعش در ولایت «غور»
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری در افغانستان روز شنبه گزارش دادند که پلیس غور تصاویر و ویدئوی منتشر شده از این مرکز آموزشی را مورد تائید قرار داده است.
 
شبکه «طلوع نیوز» روز شنبه اعلام کرد که پلیس ولایت غور تایید کرده که تصاویر منتشر شده مربوط به پایگاهی در غور می باشد که گروه تروریستی داعش به تازگی در این منطقه ایجاد کرده و به نوجوانان و جوانان، عملیات تروریستی را آموزش می دهد.
 
براساس این گزارش داعش در این مرکز که در شمال شهر «فیروز کوه» مرکز ولایت غور واقع شده، بیش از 100 تن در حال آموزش نشان داده می شوند.
 
«عزیز» یکی از نمایندگان ولایت «قندوز» در مجلس نمایندگان نیز روز شنبه در نشست علنی مجلس نسبت به رشد سریع داعش در ولایت غور هشدار داد و از دولت خواست که برای نابودی این گروه در ولایت غور تلاش کند.
 
طلوع نوشت: پیش از این مرکز اصلی گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار در شرق کشور اعلام شده بود اما در حال حاضر این گروه در ولایت های «بدخشان»، «غور»،«زابل»، «ارزگان»، «جوزجان»، «کنر» و برخی ولایت های دیگر حضور یافته اند.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار