علی پروین هزینه های پرسپولیس را تخمین زد+ مصاحبه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس به عنوان یک تیم آسیایی دست کم 50 میلیارد هزینه دارد اما مشکلات مالی این تیم بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین درباره دیدار صبح امروز خود با علی اکبر طاهری بیان کرد:‌ امروز برای دیدار با طاهری به باشگاه پرسولیس رفتم اما متاسفانه به دلیل ناراحتی وی از مشکلات مالی پرسپولیس، من هم ناراحت شدم.
 
وی درباره فعالیت های پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: باید به پرسپولیس برای جذب 3 بازیکن خوب تبریک بگویم. هرچند قهرمانی این تیم در فصل آتی هم اهمیت دارد اما مسائل مالی از هر چیزی مهمتر است. پرسپولیس تیم آسیایی است و باید دست کم 50 میلیارد هزینه کند.
 
پروین درمورد دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هرچند پرسپولیس بازی سختی پیش رو دارد اما می تواند از مرحله یک چهارم نهایی هم صعود کند.
 
وی درمورد تقابل ایران و ازبکستان گفت: 22 خرداد همه جشن صعود می گیریم. البته برخلاف مردم نمی‌توانم در خیابان خوشحالی کنم. مردم در خیابان جشن می‌گیرند و من هم در خانه خودم. اعتقاد دارم تیم ملی بدون گل خورده به جام جهانی می رود.
 
پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل بلژیک تصریح کرد: والیبال بلد نیستم اما از پیروزی تیم ملی لذت بردم. دست ملی پوشان این رشته درد نکند امیدوارم امشب و فردا شب هم برنده شوند و به مرحله بعد بروند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۶:۰۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام گرگ بی طمع نیست تو انتخابات حمایت کرده حالا مزدشو می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
خیلی چرت
آخرین اخبار