لرستان؛

تدوین سند اشتغال لرستان با حجم سرمایه گذاری ۶۴ هزارمیلیارد و ۹۰ میلیون ریال

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از تدوین سند سرمایه‌گذاری، تولید واشتغال لرستان با حجم سرمایه‌گذاری ۶۴ هزارمیلیارد و ۹۰ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  آشتاب گفت: براساس این سند سهم سیستم پولی و مالی استان ۴۰ هزارمیلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال مشخص شده که بیش از ۲۶ هزارمیلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال آن سهم بانک‌های دولتی و ۱۴ هزار میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال آن سهم بانک‌های خصوصی استان است.
 
وی افزود: ایجاد ۲۵ هزار و ۴۷۶ مورد شغل در این سند پیش بینی شده است که سهم شهرستان بروجرد هشت هزارمیلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با اشتغالزایی سه هزارو ۳۴۱ عنوان شغل است.
 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه سند اشتغال لرستان درقالب سه کمیته تدوین شده است گفت: کمیته تولید زیرنظرمعاون اقتصادی استانداری، کمیته سرمایه‌گذاری زیرنظردفترجذب وحمایت سرمایه‌گذاری استانداری لرستان وکمیته اشتغال زیر نظراداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی در تحقق این سند فعالیت می‌کنند.
 
آشتاب افزود: این اقدام در راستای کمک به رونق تولید درلرستان انجام خواهد شد که درایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‎گذاری تاثیرگذارخواهد بود.
 
وی گفت: سرمایه‌گذاری باعث رونق تولید می‌شود وبه دنبال آن شاهد افزایش اشتغال افزایش درآمد، رفاه و آسایش مردم خواهیم بود.
 
انتهای پیام /م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.