رشت؛

ضیافت افطار و مراسم تجلیل از مددجویان کارآفرین برتر کمیته امدادگیلان

ضیافت افطار و مراسم تجلیل از مددجویان کارآفرین برتر کمیته امداد استان با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با بیان اینکه اشتغال ، خودکفایی و مسکن از مهمترین دغدغه های خانواده های کم درآمد و نیازمند است اعلام کرد : برای ساخت 2 هزار واحد مسکن محرومان در گیلان ، تا پایان ماه مبارک رمضان 130 میلیارد ريال پرداخت می شود.
 
 
  محمد باقر نوبخت افزود : در همین زمان 80 میلیارد ريال از معوقات تسهیلات مسکن خانوارهای مددجو کمیته امداد گیلان نیز تادیه خواهد شد.
 
 
وی گفت : برای تامین جهزیه 500 نوعروس مددجوی کمیته امداد گیلان نیز 10 میلیارد ريال تا پایان ماه مبارک رمضان پرداخت می شود.
 
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی کشور نیز گفت : 52 درصد از سهم بودجه کمیته امداد در بودجه سال 96 برای توانمند سازی ، اشتغال و خودکفایی خانوارها در نظر گرفته شده است که این مبلغ پارسال فقط 15 درصد بود.
 
 
محمد امید با اشاره به اینکه پارسال 400 هزار خانوار مددجوی کشور به توانمندی و خودکفایی رسیدند افزود : پارسال برای نخستین بار خانوارهای خروجی از پوشش کمیته امداد 15 درصد و خانواده های ورودی 10 درصد بود که این تراز مثبت بسیار حائز اهمیت است.
 
 
غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت هم تصریح کرد : نمایندگان مجلس  شورای اسلامی برای توانمند سازی خانوارهای ممدجوی نهاد های حمایتی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
 
 
 
 
انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.