فروپاشی یک باند بزرگ تروریستی در لبنان

یک باند تروریستی که نقشه انجام یک سلسله عملیات انتحاری در خاک لبنان را داشت، بازداشت شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اداره امنیت عمومی لبنان در بیانیه ای خبر از دستگیری چند نفر را داد که نقشه انجام یک سلسله ترورها و عملیات های انتحاری را در خاک لبنان داشتند.

این اداره در تاریخ هفتم ژوئن پرونده چند تروریست دستگیر شده به نام های «ا.ص.ع.س» ملقب به «ابو صالح» تبعه یمن، «ع.ح.ع.ر» ملقب به «ابوخالد» و «ابوساجد» تبعه فلسطین، «م.م.ع.خ» ملقب به «ابوبکر المقدسی» تبعه فلسطین، «ع.ق.ع.ح» ملقب به «ابویوسف» تبعه سوریه، «ع.م.م.م» ملقب به «ابوالمثنی» و «ابومحمد»، «م.ح.ف» ملقب به «ابوالحسن» و «ابوخطاب»، «ا.ا.غ» ملقب به «ابوأسعد» (هر سه از فلسطین) را پس از تکمیل تحقیقات اولیه به دادگاه مربوطه ارجاع داده است.

این افراد پس از تعقیب و گریز و جست و جوی خانه به خانه عناصر فراری مشکوک به دست داشتن در طرح های تروریستی، در جریان عملیات یگان ویژه اداره امنیت عمومی و پلیس بازداشت شدند که برخی از آنها هنگام دستگیری کمربند انتحاری به خود بسته بودند.

این بیانیه افزوده است: نامبردگان که از اتباع یمنی و فلسطینی و سوری هستند یک باند تروریستی هرمی را زیر نظر سرکردگان داعش در سوریه و آفریقا تشکیل داده بودند و از طریق واسطه هایی در اردوگاه های «عین الحلوه» و «برج البراجنه» و «شاتیلا» از آنها دستور انجام ماموریت های مختلف را دریافت می کردند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار