ترزا می: تشکیل دولت برای انجام مذاکرات برکسیت اهمیت دارد

نخست وزیر انگلیس گفت تشکیل دولت در برهه حساس کنونی بسیار اهمیت دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نخست وزیر انگلیس گفت: در برهه حساس کنونی، تشکیل دولت برای منافع ملی و پیشبرد مذاکرات برکسیت بسیار اهمیت دارد و به دنبال این کار هستیم.

ترزا می درباره ناکامی انتخاباتی حزبش گفت: قطعا همانطور که در طول انتخابات هم گفته بودم، من خواستار اکثریت بالاتری بودم ولی این نتیجه مناسبی نبود که ما به دست آورده ایم و من برای همه نامزدها و کارکنان سخت کوش ستادی که موفق نبودند، متاسفم.
 
من همچنین به صورت خاص برای آن دسته از همکاران، نمایندگان پارلمان و وزرا که تلاش زیادی به خاطر کشورمان کردند ولی کرسی خود را از دست دادند، در حالی که شایسته چنین شکستی نبودند، متاسفم. چنانچه درباره نتایج نیز گفتم، کاری است که باید در آینده انجام بگیرد تا حزب را پیش ببریم.

وی گفت: تمرکز شب گذشته من در زمانی که نتایج اعلام می شد، روی آن دسته از همکارانی بود که متاسفانه کرسی خود را از دست داده بودند. همکارانی که من با آنان کار کرده بودم و نقش زیادی در کشور ما داشتند.
 
احساس من  این بود که شایسته نبود که کرسی خود را از دست بدهند. با اعلام نتایج بیشتر، مشخص شد که حزب ما، همان حزبی است که کرسی های بیشتری را دارد و زمانی حساس در کشور ما برای تشکیل دولتی به سود منافع ملی است و این کاری است که انجام می دهم.

می همچنین خاطر نشان کرد:  مسئله ای که در مذاکرات برکسیت که تا ده روز دیگر شروع می شود، اهمیت دارد این است که اطمینان یابیم دولت شکل می گیرد و در این گفتگوها شرکت می کند.
 
این دورانی بسیار حساس در کشور ماست و تشکیل دولت برای منافع ملی بسیار اهمیت دارد. ما نیز به عنوان حزبی که بیشترین آرا و بیشترین کرسی ها را دراختیار داریم، تنها حزبی هستیم که در موقعیت تشکیل دولت هستیم و همین کار را نیز می کنیم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار