دفتر یاد بود شهدای حملات تروریستی تهران در آتن گشوده شد

دفتر یاد بود شهدای حملات تروریستی روز چهارشنبه تهران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن پایتخت یونان گشوده شد.

دفتر یاد بود شهدای حملات تروریستی تهران در آتن گشوده شد
به گزارش حوزه سیاست خارجی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، برخی مقامات ، سفرا و دیپلمات های کشورهای مختلف روز جمعه با حضور در محل سفارت با امضای دفتر یادبود به شهدای این حادثه تروریستی ادای احترام کردند.

شخصیت ها و مقامات سیاسی ، فرهنگی، علمی ، دانشگاهی و مردمی همچنین در گفت و گو با سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، مراتب همدردی خود را با خانواده های قربانیان حملات تروریستی افراط گرای کور دل، را ابراز داشتند.

تعدادی از مقامات و سفرا به دلیل عدم حضور در اتن ، از طریق تماس تلفنی و یا ارسال نامه مراتب تسلیت و همدردی خود را اعلام نمودند.

روز چهارشنبه 17 خرداد در 2 حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که بر اثر آن 17 نفر شهید و حدود 50 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از سه مهاجم به مجلس شورای اسلامی نیز یک تروریست خود را منفجر کرد و 2 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.

گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار