بیرانوند: پرتاب‌های بلندم یک نعمت الهی است/ بازی با ازبکستان دشوار است

دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:پرتاب های بلندم یک نعمت الهی است و خدا را از این بابت شاکرم.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط این تیم برای دیدار مقابل ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در اتریش برگزار کردیم ضمن اینکه بازی دوستانه خوبی هم مقابل مونته‌نگرو برگزار کردیم و باعث شد هماهنگی بین بازیکنان تیم ملی بیشتر شود.
 
وی افزودبازی با مونته‌نگرو اصلی‌ترین تمرین ما برای بازی با ازبکستان بود. دیدار مقابل ازبکستان حساس است چرا که آن ها به دنبال این هستند تا همچنان امیدهای خودشان را برای صعود به جام جهانی زنده نگه دارند و صد درصد برای برد به ایران می‌آیند. البته ما به دنبال این هستیم تا در این دیدار پیروز شویم به عنوان اولین تیم آسیایی راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم.
 
دروازه بان تیم ملی با بیان اینکه بعد از آنکه به تیم ملی اضافه شد، در شرایط خوبی قرار گرفته است،گفت: باید بگویم هر 4 دروازه‌بان تیم ملی در شرایط خوبی به سر می‌برند و هر کسی درون دروازه قرار گیرد،مطمئنا به دنبال این هست تا بتواند خواسته های کادر فنی را در زمین مسابقه به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
 
بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از پرتاب‌های بلند در دستور کار ایران در بازی با ازبکستان قرار گرفته است یا خیر،اظهار داشت: همه چیز بر اساس تمرین‌های کادر فنی و تیم حریف است.البته در بعضی از مواقع خودم تصمیم به استفاده  از پرتاب‌های بلند می‌گیرم. خدا را شاکرم که این نعمت بزرگ الهی را به من اعطا کرده تا بتوانم از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنم.
 
دروازه بان تیم ملی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا بتواند در بازی مقابل ازبکستان کلین شیت کند،پاسخ داد: این رکورد برای تمام تیم ملی است. خوشبختانه در این دیداری هفت دیداری که انجام داده ایم تاکنون گلی را دریافت نکرده ایم و امیدوارم در دیدار مقابل ازبکستان هم این روند را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار