شیراز؛

کشف 210 لیتر مشروبات الکلی در نی ریز

جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز از کشف 210 لیتر مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید سجاد ساجدی جانشین دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی در خصوص کشف 210 لیتر مشروبات الکلی گفت: مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با شگردهای اطلاعاتی موفق به شناسایی باغی در نزدیکی نی ریز که در آن مشروبات دست ساز تهیه می شود، شدند.
 
ساجدی ادامه داد: پس از اخذ مجوز قضایی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از باغ مورد نظر بازرسی به عمل می آید.
 
وی افزود: در این بازرسی میزان 190 لیتر مشروبات الکلی دست ساز، مقداری بوته گیاه ماری جوانا، چند فشنگ اسلحه شکاری، دوعدد ماهواره و تعدادی از آلات تهیه مشروب کشف شد.

ساجدی اظهار داشت: اقلام کشف شده متعلق به پسر 25 ساله صاحب ملک بوده که در تحقیقات اولیه به جرم خود اقرار کرده و اکنون جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد.
 
وی بیان کرد:  مورد دیگر از منزلی داخل شهر نی ریز میزان 22 لیتر مشروب الکلی در بطری های یک لیتری و 2 عدد ماهواره از مردی 32 ساله کشف شد.
 
ساجدی گفت: همچنین در اقدامی دیگر از باغی حوالی نی ریز میزان 60 لیتر مایع مشکوک به مشروب که در درون زمین چال شده بود، کشف شد که هنوز به مرحله مشروب نرسیده و فاقد الکل بوده است.
 
جانشین دادستان عمومی و انقلاب نی ریز تصریح کرد: شهروندان اطلاعات خود درباره افراد یا محل هایی که مشروب تهیه و عرضه می کنند، را از طریق سامانه 110 در اختیار ضابطین قضایی قرار دهند.
 
گفتنی است یک لیتر مشروبات الکلی دست ساز علاوه بر حبس و شلاق تعزیری، مبلغ 225 هزار تومان جزای نقدی را به دنبال دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.