نماینده ولی‌فقیه گیلان:

با اتحاد و همدلی دشمنان را نابود می کنیم

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: همه دست به دست هم از انقلاب حمایت می‌کنیم و با ادامه دادن راه امام (ره) دشمنان خود را نابود خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت جنایات حادثه مجلس و حرم امام را محکوم کرد و گفت: اگر تروریست‌ها نفوذ بیشتری می‌کردند صحن مجلس را ویران و حرم امام (ره)را ویران می‌کردند اما نیروهای سپاه, انتظامی واطلاعات وارد صحنه شدند و این عزیزان جان برکف اجازه نمی‌دهند دشمنانمرقد امام راحلرا تخریب کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای سپاه و اطلاعات90 گروه تروریستی را تا پیش از این حملاتمنهدم کرده بودند اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند این حادثه تروریستی ترقه بازی بچه‌گانه‌ای بود و ملت ایران از آرمان‌های امام (ره) دست نخواهد کشید.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نباید جامعه در دو سمت مختلف باشد افزود: نباید اصول‌گرا و اصلاح طلب موارد مختلف مطرح کنند و مردم باید مطیع مقام معظم رهبری باشند و موارد خود را با ایشان مطرح کنند.

آیت‌الله قربانی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: اگر شخصی را مشاهده کردیم که در ماه مبارک رمضان روزه‌خواری می‌کند به آرامی به او تذکر دهیم و امر به معروف و نهی از منکر را انجام دهیم و نیروی انتظامی نیز موظف است افراد متخلف را تنبیه کند.

وی با اشاره به فواید روزه اظهار داشت: روزه مواد زائد بدن را از بین می‌برد و ما در ماه رمضان با روزه گرفتن موجب سلامتی جسم و و روح می‌شویم و باید از این نعمت خدا بهره بگیریم.

نماینده ولی فقیه گیلان باتبریک به‌مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: این هفته را هفته اطعام و اکرام ایتام نامگذاری کرده‌اند چون امام حسن(ع) کریم اهل بیت بود و سفره ایشان همواره برای نیازمندان پهن بود.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.