نماینده مردم بروجرد در مجلس:

اقدامات تروریستی انسجام، وحدت، هم‌دلی و اتحاد ملت ایران را بیشتر می‌کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه اقدامات تروریستی انسجام، وحدت، هم‌دلی و اتحاد ملت ایران را بیشتر می‌کند، گفت: این تروریست‌ها خصومت خود را با اصل ملت نشان دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛عباس گودرزی،  با اشاره به حادثه تروریستی ‌تهران گفت: این گروه تروریستی به هیچ کشوری رحم نمی‌کند، هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسد، به هیچ اصولی پایبند نیست و در کشور ما به خانه ملت و به نماد مردم‌سالاری حمله کرد، این حاکی از این است که این تروریست‌ها با حقوق بشر مخالفند و به هیچ‌یک از قواعد حقوق بشری پایبند نیستند و یک جریان تکفیری خطرناکی هستند که دامن تمام آن‌هایی را که ایجادکننده و پرورش‌دهنده و پشتیبان این جریان هستند، می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این تروریست‌ها خصومت خود را با اصل ملت نشان دادند، افزود:‌ اگر دشمنان‌ در خارج از مرزها کنترل و سرکوب نشوند طبعاً فرصت بیشتری می‌یابند و ‌درون کشور و در کوی و برزن حوادث خطرناک‌تر و پیچیده‌تری را ایجاد می‌کنند.

وی گفت: توطئه این گروه شاید سروصدایی به پا کرد اما نتوانستند نتیجه مطلوب را کسب کنند، آن‌ها به دنبال این بودند که وارد صحن مجلس شوند اما با توجه به اقدام به‌ موقع نیروهای حفاظتی سپاه مسیر آن‌ها به سمت صحن مجلس مسدود شد و در این راه به دلیل حملاتشان به طبقات دفاتر نمایندگان تعدادی از مسئولان دفاتر و مردم را به شهادت رساندند.

گودرزی افزود: این تروریست‌ها با این حرکت خود هم انسجام، وحدت، هم‌دلی و اتحاد ملت ایران را بیشتر می‌کنند و هم انزجار و تنفر ملت ایران نسبت به این افراد و صحنه‌گردانان این جنایت شامل عربستان صعودی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب که طراح این‌گونه ترورهاست بیشتر می‌شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.