برای تامین امنیت بازی ایران و ازبکستان به فیفا اطمینان دادیم؛

آصفی: دور جدید مذاکرات ایران و عربستان تاثیری در میزبانی پرسپولیس از الاهلی ندارد

مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: دور جدید مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران و عربستان تاثیری در محل میزبانی نماینده کشورمان از الاهلی ندارد و این بازی در زمین بی طرف برگزار می شود.

حمیدرضا آصفی در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دور جدید مذاکرات فدراسیون فوتبال ایران با عریستان برای رفع مناقشات سیاسی اظهار داشت: قرار است پس از ماه مبارک رمضان در سوئیس نشستی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال 2 کشور و همچنین مسئولان فیفا برگزار شود و در آن نشست برای رفع این مناقشه مذاکره کنیم. امیدوارم  مذاکرات ثمربخش باشد و از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران و عربستان در کشور خود از حریف میزبانی کنند.
 
وی درمورد اینکه آیا این دور از مذاکرات برای میزبانی پرسپولیس از الاهلی عربستان در تهران تاثیری دارد یا خیر، گفت: پرسپولیس و الاهلی قطعا در زمین بی طرف به مصاف هم می روند و مذاکرات جدید فدراسیون فوتبال ایران و عربستان تاثیری در این دیدار ندارد.
 
آصفی درباره نامه فیفا مبنی بر تامین امنیت دیدار ایران و ازبکستان با توجه به حوادث تروریستی اخیر تهران بیان کرد: به هر حال فیفا نسبت به اینگونه حوادث در تمام نقاط دنیا حساس است و با ارسال نامه به فدراسیون های فوتبال خواستار تامین امنیت می شود. حتما می دانید که چند بازی لیگ قهرمانان و همچنین دیدارهای ملی به دلیل حوادثی مشابه با حادثه تروریستی اخیر تهران لغو شد و به تاخیر افتاد. بنابراین فیفا خود را نسبت به تامین سلامت بازیکنان و هواداران مسئول می داند.
 
مشاور بین الملل فدراسیون فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: البته تمام مسئولان فدراسیون فوتبال پس از دریافت این نامه تلاش های جدی خود را برای اطمینان خاطر دادن به فیفا آغاز کردند و باید بگویم با توجه به امنیت ایران هیچ مشکلی در بازی با ازیکستان به وجود نمی آید.
 
آصفی در پایان اظهار داشت: بازی ایران و ازبکستان در امنیت کامل برگزار می شود اما از تماشاگران عزیز درخواست می کنم اقدامی انجام ندهند که تیم ملی ایران مانند پرسپولیس از برگزاری دیدار خانگی با تماشاگر محروم شود و فیفا هم برای فدراسیون فوتبال ایران محکومیت مالی در نظر بگیرد. البته برای کنترل هواداران هم راهکارهای مناسبی اتخاذ شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار