توجه به تامین امنیت روانی معلمان/ فضای باز گفتمان را ایجاد می‌کنیم

سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: همواره در جهت ایجاد امنیت روانی معلمان و فراهم کردن فضای باز گفتمان این گروه تلاش می‌کنیم.

توجه به تامین امنیت روانی معلمان/ فضای باز گفتمان را ایجاد می‌کنیم
محمد حسین کفراشی سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد امنیت روانی در معلمان هستیم اظهار کرد: حراست حامی معلمان بوده و آرامش را برای این گروه تامین می‌کند، در واقع با چنین رویکردی معلمان با امنیت روانی بهتر به تعلیم و تربیت دانش آموزان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد:‌ در سال ۹۶ برنامه‌های اجرایی به استان‌ها اعلام شده که بر اساس این برنامه‌ها ارزیابی حراست‌های مناطق مختلف را در دستور کار قرار می‌دهیم و با توجه به شاخص‌های تعریف شده اقدامات حمایتی یا تشویقی را برای آن‌ها در نظر می‌گیریم.

سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: حراست حافظ حرمت و کرامت معلمی بوده تا به این گروه صدمه‌ای از نظر روحی و روانی وارد نشود و با آرامش خاطر به تدریس و مسائل تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

کفراشی با اشاره به اینکه جلسات هم‌اندیشی با مبانی فکری در حوزه حراست در نظر گرفته شده گفت: در سال جاری این برنامه‌ها ادامه داشته تا در جهت تامین امنیت روانی گام‌های بهتری برداشته شود.

وی با بیان اینکه فضای باز گفتمان را برای معلمان در نظر داریم یادآور شد: این شرایط موجب امنیت روانی نیروی انسانی می‌شود و اجازه نمی‌دهیم آرامش خاطر این گروه خدشه‌دار شود چرا که اعتراض یا هر گونه نقد و نظر معلمان برای بهبود شرایط بوده و هیچگونه ساختار شکنی را در پی ندارد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۹:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
اضافه کار فرهنگیان رو که الان از اول دی ماه ۹۵ تاکنون پرداخت نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
من یک معلمم
آخرین اخبار