ضیافت افطاری توان یابان مهرکاشان زیر سایه خورشید اردهال

آیین افطاری ۱۱۰ نفر از توان یابان ومربیان موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان در مجتمع خورشید اردهال این شهرستان برگزارشد.

ضیافت افطاری توان یابان مهرکاشان زیر سایه خورشید اردهالمدیر عامل موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان، در حاشیه این آیین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، گفت: توان یابان این موسسه در آستانه میلاد امام حسن علیه السلام کریم آل طا‌ها از طریق دو اتوبوس ویژه معلولین و جانبازان که برای نخستین بار توسط این موسسه بهره برداری شد با سهولت و آرامش خاطر از تردد عازم مشهد اردهال وشرکت در ضیافت افطاری شدند. 

علی پهلوانی، افزود:توان یابان در بدو ورود به مشهد اردهال با همراهی صمیمانه خادمان آستان مقدس سلطان علی بن امام محمدباقر علیهما السلام وارد زیارت این امامزاده واجب العظیم شدند و ضمن زیارت، قرائت دعا و نیایش در این فضای ملکوتی و معنوی و ماه رحمت و برکت الهی باده نور، امید، انرژی و سبکی را در جان ریختند.

وی افزود:آن‌ها پس از زیارت آستان مقدس سلطان علی بن امام محمدباقر علیهما السلام بر سر سفره افطاری کاشانه مهر در مجتمع خورشید اردهال و برکت این سفره اطعام شدند.

به گفته وی، حضور توان یابان در فضای زیبا و خوش آب و هوای مجتمع خورشید اردهال ساعات خوشی از فراغ بال و تفریح و تفرج را برای آن‌ها در کنار یکدیگر رقم زد و مایه خشنودی و مسرت خاطرشان شد.

پهلوانی، در ادامه از برگزاری مراسم جشن موسسه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام ویژه کودکان و نوجوانان به همراه مسابقه و اهدای جوایز خبر داد و افزود: این مراسم جشنساعت ۲۱: ۳۰ روز جمعه ۱۹ خرداد ۹۶ در سالن شهربازی وندا طبقه اول مجموعه کاشان مال برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این برنامه شاد و تفریحی را اجرای فعالیت‌های فرهنگی و حمایتی موسسه دانست و گفت:مجموعه کاشان مال در نظر دارد تمامی درآمد حاصل از فروش بلیط و عواید خیریه را به موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان تقدیم کند.

به‌گفته‌وی، موسسه نیکوکاری کاشانه مهر کاشان نخستین مرکز آموزشی و توان بخشی در این شهرستان است که منجر به اشتغال و کارآفرینی معلولین جسمی و حرکتی این شهرستان شده است. 

پهلوانی تصریح کرد:توان یابان این موسسه در کلاس‌های چرم‌دوزی، نقاشی، قلمزنی، کریستال، رایانه، زبان انگلیسی، خیاطی و موسیقی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.