اهواز؛

پیوستن مهاجم استقلال خوزستان به پارس جنوبی

مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در مذاکرات خود با تیم پارس جنوبی به توافق رسید و به این تیم پیوست.

پیوستن مهاجم استقلال خوزستان به پارس جنوبیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی زبیدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان در این خصوص گفت: بر اساس مذاکراتی که با مسئولان باشگاه پارس جنوبی داشتم به مدت 1 فصل با این تیم به توافق رسیدم و در چند روز آینده قرارداد رسمی امضا می کنم.

وی اظهار داشت: من دوست داشتم برای تیم های خوزستان به میدان بروم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که حضورم دیگر در استقلال خوزستان منتفی است و در فصل آینده برای پارس جنوبی بازی خواهم کرد.

مهاجم سوسنگردی آبی پوشان خوزستانی در پاسخ به مخالفت مدیرکل ورزش و جوانان استان با جدایی وی از تیم و اظهارات وی درباره توافق با بازیکنان استقلال خوزستان، تصریح کرد: چگونه و به چه شکل می خواهند بازیکن را حفظ کنند وقتی باشگاه پول ندارد چگونه می توان بازی کرد مگر ما چیزی کمتر از بازیکنان دیگر تیم ها داریم.

زبیدی بیان داشت: با مدیرعامل و سرپرست تیم تماس می گیریم که حق و حقوق خود را دریافت کنیم اما کسی پاسخگو نیست جای تاسف دارد اما باید بگویم که من هنوز 26 درصد از میزان مبلغ قرارداد دو فصل خود را دریافت نکردم این درحالی بود که ما قهرمانی لیگ ایران را برای باشگاه به ارمغان آوردیم.

وی با اظهار ناراحتی از مسئولان باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: در تمام باشگاه های حرفه ای هزینه عمل جراحی بازیکنان بر عهده باشگاه می باشد اما دو فصل قبل وقتی مصدوم شدم تمام هزینه های جراحی که بر روی پایم انجام شد بر عهده خودم بود. در کل شرایط طوری است که ادامه کار در استقلال غیر ممکن است.

مهاجم تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که قراردادتان با تیم یک فصل دیگر ادامه دارد و مسئولان جدید باشگاه خواهان به کارگیری شما هستند آیا می توانید از تیم جدا شوید گفت: با توجه به این که با پارس جنوبی جم به توافق رسیدم و از طرفی ماندن در تیم استقلال سخت است قراردادم را به صورت یکطرفه با باشگاه استقلال خوزستان فسخ می کنم.

مهدی زبیدی اظهار کرد: وقتی وارد باشگاه می شویم اصلا کسی نیست که به فکر ما باشد با این اوصاف شما بودید چه می کردید؟ بازیکنان استقلال خوزستان در طی این دو فصل زحمات بسیاری برای تیم کشیدند و به عشق مردم استان از جان مایه گذاشتند اما در نهایت هیچ تاثیری نداشت. من دوست دارم در خوزستان و در کنار همشهری های خودم بازی کنم اما به این شرط که ابتدا باشگاه استقلال خوزستان بدهی های قبلی ام را تسویه کند و مبلغ قراردادم برای این فصل برای من قابل قبول باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود جدایی سرمربی و بسیاری از بازیکنان کلیدی تیم استقلال خوزستان آیا این تیم در لیگ فصل بعد دوام خواهد آورد، اذعان داشت: در این خصوص حرفی ندارم اما همین قدر می گویم که اگر به این تیم رسیدگی می کردند و جلوی مشکلات را می گرفتند این تیم با بازیکنانی که در اختیار داشت برای چند فصل جزو مدعیان لیگ بود.
زبیدی در پاسخ به این پرسش که از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشته و آیا برای حضور در تیم فولاد خوزستان با،شما صحبتی شده، بیان کرد: برای این فصل از 4 تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم که با بررسی های لازم تیم پارس جنوبی را انتخاب کردم و بسیار خوش بین هستم و از تیم فولاد نیز پیشنهادی نداشتم.

وی افزود: از تمامی هواداران که در طول این چند سال از من حمایت کردند صمیمانه تشکر می کنم و باز هم می گویم با شرایطی که در تیم استقلال خوزستان وجود دارد مجبور شدم که از این تیم جدا شوم وگرنه من عاشق بازی در خوزستان بودم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.