ماجرای دقیق باغ وحش چین چه بود؟

در فیلم منتشر شده مشاهده می شد که چند نفر یک الاغ زنده را در قسمت نگهداری ببرها رها می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعدظهر  روز دوشنبه بازدید کنندگان یکی از باغ وحش های چین شاهد صحنه ای وحشتناک بودند که در آن  یک الاغ زنده به داخل محل نگهداری چند ببر انداخته شد و بعد از لحظاتی این حیوان بیچاره توسط ببرها خورده شد. این اتفاق در باغ وحش " دنیای حیوانات وحشی  یانگ چنگ " در استان جیانگ سو چین رخ داد. 
ماجرای دقیق باغ وحش چین چه بود؟

انتشار این ویدئو  واکنش های کاربران زیادی را به همراه داشت. حال مسئولان باغ با انتشار بیانیه‌ای  در خصوص این ویدئو توضیحاتی ارائه کرده اند. 

ماجرای دقیق باغ وحش چین چه بود؟

بنا بر ادعای آنها، خشم یک سهامداروز ناراضی این باغ وحش از حکم  دادگاه در خصوص مسدود شدن دارایی های باغ وحش به مدت دو سال منجر به انجام این اقدام وحشیانه از سوی وی شدهمچنین است.

طبق حکم دادگاه ، باغ وحش اجازه خارج کردن هیچ از حیوانات موجود در باغ وحش را نداشت. این حکم منجر به بروز مشکلات مالی برای عده ای از سرمایه گذاران شد و آنها قادر به فروش حیوانات خود نبودند. برخی سرمایه گذاران فکر می کردند که دادگاه با  مسئولان باغ وحش تبانی کرده است.

ماجرای دقیق باغ وحش چین چه بود؟

به همین علت یکی از سهامداران روز دوشنبه با اجیر کردن گروهی وارد باغ وحش شد و با کمک یک کامیون کوچک قصد داشت یک الاغ و یک بزغاله را از باغ وحش خارج کنند. هنگامی که این سهامدار عصبانی با مقاومت برخی پرسنل باغ وحش مواجه شد تصمیم گرفت آنها را به محل نگهداری  ببرها پرت کند. بعد از پرتاب کردن الاغ بیچاره، بازدید کنندگان و کارگران باغ وحش مانع انداختن بزغاله شدند.

ماجرای دقیق باغ وحش چین چه بود؟

گفتنی است؛ مسئولان باغ وحش ضمن عذرخواهی در  خصوص این ماجرا، تاکید کردند که این عمل با اجازه آنها انجام نشده و قول دادند که چنین حوادث مشابه ای هرگز تکرار نخواهد شد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار