ساری،

بررسی تمهیدات برگزاری جشنواره نوجوان سالم در مازندران

تمهیدات برگزاری جشنواره کشوری نوجوان سالم در نیمه شهریور امسال که مازندران میزبان آن خواهد بود، در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی ضمن کلیدی برشمردن این کمیته و مصوبات و تصمیمات آن گفت: مسائل اجتماعی و فرهنگی آسیب و تهدیدی برای نظام و جامعه است و ما به عنوان علاقمندان به نظام باید بر این بخش متمرکز شویم و این آسیب ها را شناسایی و مدیریت کنیم.

سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش مازندران نیز در خصوص سند راهبردی پیشگیری از آسیب های اجتماعی افزود: این سند وزارتی 7 راهبرد دارد از جمله جشنواره نوجوان سالم، توانمندسازی دختران و پسران، استاندارد سازی محتوای پیشگیری از اعتیاد و برش استانی و شهرستانی این سند نیز تدوین شده و در دست اجرا است.

رئیس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش مازندران نیز در حاشیه این جلسه با اشاره به میزبانی در سال 96، گفت: با توجه به درخشش مازندران در جشنواره نوجوان سالم در سنوات قبل، استان ما برای میزبانی این مراسم در سال ۹۶ با حداکثر آرا انتخاب شد.

علی بخشنده افزود: این جشنواره که در راستای گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشارکت دانش آموزان سه مقطع، فرهنگیان و حتی اولیا برگزار می شود محورهای مختلفی از جمله فیلم، عکس، کاریکاتور و... دارد.

وی گفت:جشنواره نوجوان سالم در نیمه شهریور در مرکز استان برگزار خواهد شد و برابر مصوبه جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی، با توجه به حضور حداقل ۳۰۰ مهمان مرد و زن، مقرر شد پلاژ خزرآباد با همکاری سالن بهزیستی و پلاژ وزارت کشور به عنوان مکان برگزاری همایش در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.