رقابتهای تیراندازی جام جهانی آذربایجان؛

پایان مرحله دقت رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان

اولین روز از مسابقات تیراندازی جام جهانی آذربایجان در رشته تپانچه ۲۵ متر با حضور نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های تیراندازی جام جهانی آذربایجان در حالی کار خود را آغاز کرد که در رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان ۳ نماینده از کشورمان پا به رقابت با حریفان جهانی خود گذاشتند.
 
در مرحله دقت که امروز برگزار شد هانیه رستمیان تیرانداز شایسته کشورمان با کسب امتیاز ۲۸۶ و بالاتر از تیرانداز بلغاری دارنده مدال نقره رقابتهای قهرمانی اروپا در جایگاه بیست و نهم جهان ایستاد.
 
در همین رشته، گلنوش سبقت الهی و لعیا محمدی دیگر تیراندازان کشورمان به ترتیب در جایگاه های سی و نهم و پنجاهم به کار خود پایان دادند و شیرین مرتضوی نیز با کسب امتیاز ۲۸۰ در MQS ( ذخیره) تیراندازی کرد.
 
گفتنی است که مرحله سرعت رشته تپانچه ۲۵ متر بانوان  فردا پیگیری می شود ضمن اینکه در این رشته مجموع امتیاز دو مرحله دقت و سرعت، برای رسیدن به فینال لحاظ می شود.
 
یاد آور می شود ۲ تیرانداز کشورمان، لعیا محمدی و شیرین مرتضوی اولین حضورشان در رقابتهای جهانی بوده است  که با توجه به برنامه های فدراسیون تیراندازی در اعزام ورزشکاران جوان و کسب تجربه در کنار نام آوران مطرح جهان، تیراندازان حاضر خود را برای رقابتهای بین المللی پیش رو آماده می کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار