ساری،

پرداخت 4 میلیاردی وام کار گشایی به مددجویان سوادکوهی

153 نفر از مددجویان و نیازمندان شهرستان سوادکوه 4میلیارد و 200میلیون ریال سال گذشته وام کارگشایی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمود ضیا سراجی مدیر کمیته امداد شهرستان سواد کوه با بیان اینکه این وام با هدف، رفع مشکلات مددجویان و توانمندسازی آنان پرداخت شد، گف: مبلغ این وام کارگشایی 4 میلیاردو 200 میلیون ریال بود که پارسال به ۱۵۳ نفر از مدد جویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه پرداخت وام کارگشایی به مددجویان سال گذشته 20 درصد رشد داشت افزود: وام کارگشایی در بخش هایی مانند، تامین جهیزیه ،پرداخت بدهکاری، تهیه مسکن، درمان بیمارن و ... به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد.

سراجی گفت: با حمایت خیران و نیکوکاران نسبت به این نهاد بسیاری از مشکلات نیازمندان از طریق پرداخت وام های کارگشایی رفع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان سواد کوه گفت: 33 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان سال گذشته ازکمک هزینه خدمات ازدواج بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه کمک به تسهیل در امر ازدواج مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های این نهاد است، افزود: کمک هزینه خدمات ازدواج به ارزش یک میلیارد و 400میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.

سراجی با قدر دانی از همراهی مردم سوادکوه با کمیته امداد برای ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان، گفت: 30نفر از مددجویان این شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که امیدواریم با کمک مردم نوعدوست و خیران این افراد هم راهی خانه بخت شوند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار