کرمان؛

مثلث استکبار درحوادث دیروز دست داشت

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دست پلید مثلث استکبار جهانی،صهیونیست و رژیم منحوس آل سعود در عملیات تروریستی تهران مشهود است.

مثلث استکبار درحوادث دیروز دست داشتبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد با محکوم کردن حوادث دیروز تهران گفت: در راستای ارتقای سطح آگاهی های حقوقی،قضائی شهروندان کرمانی از نیمه سال گذشته در 42مسجد شهرکرمان بیش از 8هزار کرمانی آگاهی های لازم را در جهت اصلاح روابط اجتماعی و حقوقی خود کسب نمودند.

 ضمن محکوم نمودن اقدامات تروریستی تهران،گفت:دست پلید مثلث استکبار جهانی،صهیونیست و خاندان منحوس سعودی در واقعه تروریستی در بارگاه مقدس حضرت امام راحل (ره)و مجلس شورای اسلامی مشهود است.

یدالله موحد،در جلسه شورای عالی قشر بسیج حقوق دانان استان کرمان اظهار داشت:امروز رژیم آل سعود در کشورهای اسلامی این قبیل جنایات تروریستی را برنامه ریزی وپشتیبانی می نماید و مسلمانان را مظلومانه به خاک خون می کشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد:یقینا این اقدامات وحشیانه، ملت مقاوم وسلحشور ایران را مقاوم تر ودر پیمودن مسیر راسخ تر می نماید.

ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از اسناد رسمی در جامعه

وی با بیان اینکه اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان در شهر کرمان کمک خوبی به بهداشت حقوقی جامعه می نماید،گفت:ترویج فرهنگ استفاده از اسناد رسمی در جامعه در حل وفصل بسیاری از دعاوی کمک فراوانی می کند.

وی گفت:ارتقای سطح آگاهی های حقوقی وقضائی مردم منجر به اصلاح روابط اجتماعی و حقوقی مردم می گردد وترویج فرهنگ صلح وسازش در جامعه ضرورت دارد.

این مقام ارشد قضائی استان با اشاره به اینکه برنامه پیشگیری رشد مدار در مدارس کرمان در حال اجرا است،بیان داشت:همکاری وتعامل بسیار خوبی بین سیستم قضائی و آموزش وپروش در جهت آگاهی بخشی به دانش آموزان در راستای پیشگیری از وقوع جرائم برقرار شده است.


وی به آسیب ها و مشکلات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و افزود:طی سال های گذشته در حوزه فضای مجازی آن طور که شایسته است کاری صورت نپذیرفته است واگر امروز یک فضای سایبر ملی داشتیم شاهد این حجم مشکلات در این حوزه نبودیم.

وی به اجرای طرح فضای مجازی پاک از سوی بسیج حقوق دانان اشاره کرد و افزود:موضوع فضای مجازی وشبکه های اجتماعی یک بحث جدی در کشور محسوب می شود

موحد خاطرنشان ساخت:روزانه شاهد حجم زیادی از تبادل اطلاعات در شبکه های اجتماعی هستیم در حالی که سرورهای برخی از این شبکه ها درخارج از کشور می باشند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار