اصفهان؛

مسؤولان خوانسار با استفاده از ظرفیت شهرستان نسبت به اشتغال‌زایی اهتمام ورزند

معاون فرماندار خوانسار گفت: مسؤولان خوانسار با استفاده از ظرفیت شهرستان نسبت به اشتغال‌زایی که مطالبات جوانان است اهتمام ورزند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبداله صانعی عصر دیروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در فرمانداری خوانسار اظهار داشت: کشور و به طبع آن شهرستان خوانسار ظرفیت‌های مناسبی برای اشتغال‌زائی دارد و می‌توان با ایده و کاربرد مناسب،، اشتغال که از مطالبات به حق جوانان است را برآورده کرد.

وی با انتقاد از عدم پیگیری مسؤولان اشتغال خوانسار در جذب تسهیلات 170 میلیون تومانی قرض الحسنه‌ای مشاغل خانگی افزود: با نگاه مسؤولانه باید نسبت به اشتغال، ایجاد افزایش افزوده و رونق اقتصادی اقدام اساسی انجام شود.

معاون فرماندار خوانسار بیان داشت: با گذشت 40 روز از دستورالعمل قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان در راستای توسعه تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری، اما هنوز ابلاغیه از سوی قرارگاه استان برای شهرستان خوانسار صادر نشده است.

صانعی تصریح کرد: مسؤولان شهرستان باید با راهبرد مناسب در چهارچوب قانون نسبت به اجرای قوانین با حرکت جهادی عمل کنند و  اقدامات لازم را جهت توسعه، تولید و اشتغال شهرستان انجام دهند؛ با استفاده از ظرفیت‌ها به راحتی در کوتاه‌ترین زمان می‌توانن  اشتغال‌زایی کرد.

وی با بیان اینکه با حضور 8  نفر از مسؤولان، شرکت تعاونی گلستان کوه خوانسار با 103 عضو تشکیل شد و ظرف یک هفته به ثبت رسید، اذعان کرد: زیبنده شهرستان خوانسار نیست که یک نفر بیکار باشد؛ با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی، دامداری و زیر ساخت بخش صنعت که به خوبی انجام شده می‌توان بستر اشتغال را فراهم کرد.

معاون فرماندار خوانسار از نگاه تبعیضانه مسؤولان نسبت به اشتغال‌زایی انتقاد کرد و گفت: نگاه، توانمندی، پتانسیل و ظرفیت کارشناسان کارگروه ضعیف است؛ باید این روند مسؤولیتی در اجرای اشتغال زایی اصلاح شود.

در ادامه جمال صانعی اظهار داشت: طرح‌های پتروشیمی‌های عسلویه در هتل زاگرس سه سال است که در حال برگزاری است و در این راستا دوره آموزشی نیروهای آموزشی مانند نفت و گاز پارس جنوبی و غربی برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره عکاسی در خوانسار عنوان کرد: برای برگزاری این جشنواره 15 گروه تور از عکاسان برتر کشور دعوت شدند تا تصاویری از خوانسار که از دید برخی پنهان بوده گرفته شود و در فضای مجازی منتشر شود.

مدیر هتل زاگرس خوانسار با اشاره به اینکه به دلیل نبود برخی زیرساخت‌های لازم، مدت اقامت توریست در خوانسار کم است، گفت: افزایش توان هنری خوانسار و برند هتل زاگرس خوانسار از اهداف اختتامیه جشنواره عکاسی در 23 تیرماه است.

 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار