ساری،

اجرای تئاتر با موضوع قرآن و عترت در نوشهر

تئاتر با موضوع قرآن و عترت همزمان با دهه سوم ماه رمضان به همت گروه نمایش مولانا در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علی اصغر مختاری کلارستاقی نژاد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه نمایشگاه کتاب در ایام ماه رمضان در جنب مسجد جامع شهرستان برپا است، گفت: آیات نورانی کلام الله مجید نیز با حضور خوشنویسان ممتاز در دهه اول ماه نزول قران کتابت شد.

وی به همکاری انجمن خوشنویسان نوشهر در برگزاری مراسم کتابت وحی اشاره کرد و از برپایی محفل انس با قرآن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با همکاری کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم (عج) روز شنبه ٢٠خرداد مصادف با ١٥ رمضان در مسجد حضرت قائم (عج) گردکل خبر داد.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دهه اول ماه رمضان نمایشگاه کودک و نوجوان با موضوع قرآن و عترت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مهد کودک تارا در نگارخانه دستگاه فرهنگ و هنر نوشهر برپا گردید و استقبال خوبی هم شاهد بودیم، گفت: مراسم قرائت و جزءخوانی قرآن کریم هر شب ماه رمضان با همکاری کانون فرهنگی و هنری جواد الائمه (ع) موسی آباد در مسجد قائمیه برگزار می شود.

وی از برگزاری نشست تفسیر و تدبر در قرآن همزمان با دهه دوم ماه مبارک رمضان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری کانون فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در مسجد امام رضا (ع) خبر داد و افزود: تمامی این فعالیت ها درقالب جشن رمضان درحال برگزاری است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه برپایی محفل انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی و هنری جواد الائمه (ع) موسی آباد همزمان با دهه سوم ماه رمضان در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر قرار دارد، گفت: تلاش شده با همکاری گروه نمایش مولانا اجرای صحنه ای تئاتر با موضوع قرآن و عترت را در دهه سوم ماه نزول قرآن در سالن آمفی تئاتر این اداره شاهد باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار