شهرداری تهران در هفته ای که گذشت؛

پست شهردار تهران باید به یک نیروی جوان سپرده شود/ هزینه یک هزار و 200 میلیاردی برای افتتاح 250 پروژه

شهرداری تهران در هفته ای که گذشت شاهد اخبار مهمی از جمله پست شهردار تهران باید به یک نیروی جوان سپرده شود، اداره کردن شهر تهران بدون نگاه سیاسی، هزینه یک هزار و 200 میلیاردی برای پروژه های منطقه 6 و غیره بود.

از سپرده شدن پست شهردار تهران به یک نیروی جوان تا اداره کردن شهرداری تهران بدون نگاه سیاسی
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرداری تهران در هفته ای که گذشت با اخبار متنوعی روبه رو بوده که از جمله آن‌ها می توان به سپرده شدن پست شهرداری تهران به یک نیروی جوان، هزینه یک هزار و 200 میلیاردی برای پروژه‌های منطقه 6 و آمادگی کامل شهرداری تهران برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد.

*پست شهردار تهران باید به یک نیروی جوان سپرده شود/ شهر تهران را بدون نگاه سیاسی و حب و بغض اداره کردیم

محمد باقر قالیباف شهردار تهران گفت: پست شهردار تهران در دوره بعدی باید به یک نیروی جوان برسد تا روح جوان در شهر دمیده شود.

وی با بیان اینکه همیشه از دو جناح سیاسی تحت فشار بودم، گفت: به همه دوستان که در آینده مدیریت شهر را در دست می‌گیرند می‌گویم که نگاه سیاسی سمی مهلک برای خدمات رسانی به مردم است.

*هزینه یک هزار و 200 میلیاردی برای افتتاح 250 پروژه

عظیم بابایی شهردار منطقه 6 گفت: تاکنون یک هزار و 200 میلیارد تومان خرج زیر ساخت‌های 250 پروژه این منطقه شده است.

وی افزود: منطقه 6 قلب تهران محسوب می‌شود، چرا که روزانه یک و نیم میلیون جمعیت از این منطقه به منطقه‌ای دیگر سفر می‌کنند.

*چهره شریفی در هیچ یک از پروژه های شهری دیده نشد

ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در پشت هیچ یک از پروژه های شهری اسم و نامی از شریفی برده نشده است.

*آمادگی شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران حرم مطهر 

مجتبی یزدانی رئیس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران از آماده باش و آمادگی تمام نیروهای شهرداری تهران برای خدمات رسانی به زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در بیست و هشتمین مراسم ارتحال امام (ره) خبر داد.

وی افزود:11 کمیته مختلف در شهرداری تهران برای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده است که تمامی این کمیته ها از ماه ها قبل با برگزاری جلسات متعدد اقدامات و فعالیت های اجرایی خود را آغاز کرده اند.

*ممانعت از ورود خودرو های مشکوک به بساط گستری در مراسم ارتحال امام (ره)

کامران زنگیشه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرگفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از طریق کنترل مبادی ورودی بهشت زهرا (س) و گشت و نظارت بر پهنه های مختلف، از ورود بساط گستران و دستفروشان جلوگیری به عمل می آورد.

وی  افزود: اتومبیل های گشت شرکت ساماندهی به همراه دو اکیپ زنده گیری سگ های بدون صاحب و 4 موتور گشت به همراه راکبین از امروز، 13 خرداد ماه در محوطه‌ی حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر هستند و به این ترتیب از ورود خودروهایی که مشکوک به بساط گستری و دست فروشی هستند، ممانعت به عمل می آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار