شیراز؛

مقاومت البرز نخستین حریف نماینده فارس در دسته برتر فوتسال

فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرعه کشی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اعلام سازمان لیگ فوتسال، رقابت های فصل جدید لیگ برتر از ششم تیرماه با حضور 14 تیم آغاز خواهد شد و این در حالی است که هنوز تکلیف حضور بسیاری از تیم ها در هاله ای ابهام قرار دارد .

 
بر اساس این گزارش، تیم لبنیات ارژن شیراز هم بر اساس قرعه کشی صورت گرفته در هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور پنج شنبه هشت تیرماه در سالن ابوالفتحی شیراز میزبان مقاومت البرز است .
 
این گزارش حاکی است، نماینده فارس در هفته دوم با تیم تازه صعود کرده آتلیه طهران قم مصاف خواهد کرد و در هفته سوم پذیرای گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود .
 
بر این اساس، برنامه هفته اول تا سوم نماینده فارس در لیگ برتر فوتسال کشور به این شرح است:
 
در روز پنج شنبه 8 تیر 96، ساعت 17 لبنیات ارژن شیراز در سالن شهید ابوالفتحی به مصاف مقاومت البرز شیراز می رود.
 
در هفته دوم این مسابقات در روز سه شنبه 13 تیر 96، ساعت 17 آتلیه طهران قم در سالن شهید حیدریان قم در مقابل لبنیات ارژن شیراز قرار می گیرد.  
 
در هفته سوم روز یکشنبه 18 تیر 96، ساعت 17، لبنیات ارژن شیراز در سالن شهید ابوالفتحی شیراز رو در روی گیتی پسند اصفهان قرار می گیرد.
 
گفتنی است، تیم ارژن شیراز که برای حضور در مسابقات دسته برتر فوتسال کشور با مشکلات مالی روبرو است و حتی در مقاطعی قصد انصراف از حضور در این فصل را داشت با اعلام حمید کمالی سرمربی لبنیات ارژن شیراز قرار است با بازیکنان امید در لیگ برتر فوتسال کشور حضور یابد .

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.