افشاردوست: بلیت‌ لیگ جهانی در ایران از همه كشورها ارزان‌تر است

دبیركل فدراسیون والیبال ایران گفت: قیمت بلیت لیگ جهانی در ایران نسبت به كشورهای دیگر ارزان‌تر است.

 محمود افشاردوست در گفتگو با با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت قیمت بلیت مسابقات لیگ جهانی 2017 ، گفت: قیمت بلیت ممكن است برای خانواده ها كه قرار است چند نفر با هم از یك خانواده همراه هم به سالن برگزاری مسابقه، بیایند كمی زیاد باشد.

وی ادامه داد: باید این را هم در نظر داشت كه قیمت بلیت لیگ جهانی در ایران از همه كشورها ارزان‌تر است. در كشورهای دیگری كه میزبانی لیگ جهانی را در اختیار دارند ، بلیت تماشای مسابقات را با قیمت بسیار بالاتری خریداری می‌كنند.

افشاردوست افزود: بلیت لیگ جهانی 2016 در ایران با قیمت 10هزار تومن كمتر فروخته شد و بر اساس تصمیمی كه فدراسیون گرفت امسال بلیت 40 هزار تومان فروخته می‌شود.

دبیر كل فدراسیون والیبال درباره عملكرد تیم ملی در هفته نخست لیگ  جهانی اظهار داشت: در مجموع كسب پیروزی مقابل لهستان اتفاق خوبی بود هرچند مقابل برزیل و ایتالیا هم از پیش بازنده نبودیم و در خیلی از دقایق بازی توانستیم سوار بر بازی باشیم.

وی افزود: كولاكوویچ در دیدار با لهستان و بعد از بیماری سعید معروف، به این نتیجه رسید كه تركیب تیم را عوض كند. خوشبختانه جوانانی كه كم تجربه هم بودند، بسیار خوب بازی كردند در همه پست‌ها ظایفشان را به خوبی انجام دادند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۲:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
باعرض سلام ادب اقای افشاردوست حقوقتون بالای 6میلیون تومن هست اره بهتون فشار نمیاد اینجا ایران هست حقوقها یک میلیون تومن 4بازی باید 160هزارتومن پرداخت کنند تا جنابعالی وهمکارانتان لذت استفاده اشو ببری هربازی 480میلیون بلیط فروشی ونون خونه برای خودتون دارین باز میکنی زیبا نیست
آخرین اخبار