ساری،

پرداخت 280 میلیاردی مطالبات کلزاکاران مازندران

280 میلیارد و 985 میلیون ریال از مطالبات کلزاکاران مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا کنون 280 میلیارد و 985 میلیون و 217 هزار ریال از مطالبات کلزا کاران از طریق سامانه پرداخت محصولات کشاورزی به حساب کشاورزان مازندران واریز شد.

وی به تعداد مراکز خرید اشاره کرد و افزود: این میزان خرید توسط 17 مرکز از 20 مرکز راه اندازی شده جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا انجام گرفت.

جعفری گفت: با این میزان پرداخت 65 درصد از مطالبات کلزاکاران استان پرداخت گردید و مابقی آن نیز به زودی به حساب کشاورزان عزیز واریز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور به میزان خرید کلزا اشاره کرد و افزود: تا کنون 16 هزار و 769 تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد.

جعفری گفت: به ازای هرکیلو دانه کلزا با افت رطوبتی 10درصد و ناخالصی 2 درصد 2783 تومان پول به کشاورزان عزیز پرداخت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مراکز خرید براساس دستورالعمل، دانه های کلزا با رطوبت بالای 20 درصد را تحویل نخواهند گرفت، از کشاورزان خواست به خاطر شرایط خاص آب و هوایی در برداشت کلزا عجله نکنند زیرا رطوبت بین 10 تا 20 درصد را میتوانیم تحویل بگیریم و این میزان هم از وزن دانه کم خواهد شد.

وی افزود: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.