اخوان: سیامک نعمتی مدنظر کرانچار نیست/ لیست بازیکنان ما هفته آینده تکمیل می شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: سیامک نعمتی در لیست خرید کرانچار قرار ندارد تا با وی مذاکره کنیم.

اخوان: سیامک نعمتی مدنظر کرانچار نیست/ لیست بازیکنان ما هفته آینده تکمیل می شودمهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر چند بازیکن مدنظر کرانچار را گرفتیم و با به خدمت گرفتن یکی، دو بازیکن دیگر لیست نفرات خود را برای فصل آینده تا روز دوشنبه هفته آینده تکمیل می کنیم. 

وی درباره مذاکره با سیامک نعمتی بازیکن پیکان بیان کرد: این بازیکن در لیست بازیکنان مدنظر کرانچار برای فصل آینده نیست و  مذاکره ای هم با این بازیکن نداشتیم. در حال حاضر طاهری مدیر عامل سپاهان با چند بازیکن مدنظر کرانچار مذاکره می کند تا بعد از توافقات نهایی با آنها قرارداد ببندیم و اسامی آنها را به اطلاع عموم می رسانیم. 

اخوان درباره وضعیت جپاروف تصریح کرد: تماسی با جپاروف نداشتیم و قرار است در روزهای آینده یک هافبک جذب کنیم تا نقطه ضعف خود را در این پست پوشش بدهیم. 

سرپرست سپاهان اظهار کرد: طبق برنامه کرانچار روز شنبه 20 خرداد ماه به اصفهان باز می گردد و تمرینات تیم هم برای فصل آینده  از روز چهارشنبه هفته آینده شروع می شود. براین اساس با جذب چند بازیکن لیست نفرات خود را تکمیل می کنیم تا تمرینات تیم را با نفرات کامل آغاز کنیم. 

وی در پایان درباره محل اردوی سپاهان خاطر نشان کرد: سیاست کرانچار این است که یک تورنمت چهار جانبه در اصفهان تشکیل بدهد تا بازیکنان از فرم ایده آل خود خارج نشوند و آماده بازیهای فصل آینده شوند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار