ذوالنور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حادثه تیراندازی در مجلس یک نقطه عملیاتی کور است/امنیت مجلس تحت کنترل است

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: برای نیروهای امنیتی ما مهم است که برای پیدا کردن سرنخ‌ها و ریشه‌ها حادثه بتوانند مهاجمان به مجلس را زنده دستگیر کنند.

حادثه تیراندازی در مجلس یک نقطه عملیاتی کور است/امنیت مجلس تحت کنترل است

مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حادثه امروز تیراندازی چند مهاجم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه یک نقطه عملیاتی کور و کاملا در کنترل ما است و مشکل خاصی وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: نیروهای امنیتی ما اوضاع را در کنترل خود دارند و وضعیت را کاملا هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو عامل باعث کند شدن کنترل این وضعیت از سوی نیروهای امنیتی ما شده است،‌ تصریح کرد: در وهله اول برای ما مهم است که هیچ فرد بی‌گناهی در این حادثه آسیب نبیند.

ذوالنور افزود: مسئله حائز اهمیت دیگر برای نیروهای امنیتی ما این است که بتوانند برای پیدا کردن سرنخ‌ها و ریشه‌های مسئله مهاجمان را زنده دستگیر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: این حادثه ارزش تاکتیکی و عملیاتی ندارد.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی ما در حال کنترل اوضاع هستند، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد به طوری که برای چند ثانیه هم مذاکرات مجلس تحت تاثیر این حادثه قرار نگرفت و قطع نشد و اوضاع کاملا در اطراف مجلس تحت کنترل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار