کرمان؛

جشن نسیم مهر و جشن گلریزان در رفسنجان برگزار شد

جشن باشکوه نسیم مهر و گلریزان با حضور جمعی ازمسئولین و خیرین این شهرستان برگزارشد‌.

 جشن نسیم مهر و جشن گلریزان در رفسنجان برگزار شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  جشن باشکوه نسیم مهر و  گلریزان با حضور جمعی ازمسئولین و خیرین این شهرستان برگزارشد‌.

دراین مراسم رئیس ستاد دیه استان کرمان گفت : ۶۰ درصد زندانیان استان به خاطر نفقه ،مهریه زندانی هستند، مهریه های سنگین و اینکه بیشتر خانواده های ما در ازدواج فرزندان خود نقش ندارند و عامل اصلی این معضل می باشد لذا باید در این زمینه آگاه سازی و فرهنگ سازی اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود : خیرین علاوه بر کمک مالی می توانند در زمینه صلح و سازش در خصوص ازاد سازی زندانیان پیشگام باشند. 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم  با اطلاع رسانی و آموزش به خانواده ها و پیشگیری ،همه کمک کنیم تا کسی دچار جرائم غیر عمد  و گرفتار زندان نشود.

سپس حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی ریاست محترم داد گستری رفسنجان گفت : خانواده زندانیان مشکلات عاطفی و مالی دارند که نباید نسبت به آنها بی‌اعتنا باشیم.

وی افزود : مردم رفسنجان از دیرباز اهل خیر و خیری بودند و با دید باز مسائل اجتماعی را نگاه می‌کردند.

رئیس دادگستری رفسنجان خاطر نشان کرد: افرادی در این شهرستان هستند که طی سال پولی کنار گذاشته و برای آزادی زندانیان اختصاص می‌دهند و نمی‌خواهند کسی آنها را بشناسد.

حسین رئیسی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان هم  در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم کاری کنیم در این ماه مبارک که درهای رحمت الهی باز است از برکات آن استفاده کنیم و گره ای از مشکلات خانواده زندانیان باز کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات خانواده زندانیان زیاد است، افزود: تنها منبع مالی و اقتصادی این مجموعه دست پرتوان خیران است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.