سومین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس منفجر می شود؟

هافبک تیم پیکان براى عقد قرارداد با سرخپوشان پايتخت در محل باشگاه پرسپوليس حاضر شد.

سومین بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس منفجر می شود؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سرخپوشان پایتخت تاکنون شجاع خلیل زاده و گادوین منشا را جذب کردند و سایر بازیکنان مدنظر برانکو را هم به زودی به خدمت می گیرند. 

سیامک نعمتی بازیکن فصل گذشته پیکان با عملکرد درخشان خود در لیگ شانزدهم مدنظر برانکو قرار گرفته است. این بازیکن هفته گذشته مذاکرات اولیه خود را با مسئولان پرسپولیس انجام داد اما به علت نبود طاهری نتوانست توافقات نهایی را با سرخپوشان پایتخت انجام بدهد.  

نعمتى امروز به باشگاه پرسپوليس رفت تا بعد از توافقات نهايى قراردادش را با سرخپوشان پايتخت منعقد كند.

امام وردی مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس درباره وضعیت جذب نعمتی بیان کرد: توافقات اولیه با نعمتی صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروزبا این بازیکن قرارداد می بندیم. 

وی عنوان کرد: برانکو لیست بازیکنان مدنظر خود را داده و تاکنون در جذب لیست خرید برانکو موفق بودیم و توانستیم چند بازیکن به خدمت بگیریم. سعید آقایی هنوز نتوانسته مشکل چک یک میلیارد و 500 میلیونی اش را با باشگاه گسترش فولاد حل کند، براین اساس این بازیکن از لیست خرید تیم ما خارج شده است. 

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برانکو هنوز لیست قطعی بازیکنان مازاد را نداده است و بعد از به خدمت گرفتن بازیکنان جدید اسامی مازادها اعلام می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.