پیام تسلیت مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام به مناسبت شهادت حاج غلامرضا غیاثی

مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در پیامی شهادت جانباز فرهنگی حاج غلامرضا غیاثی را تسلیت گفت.

‍پیام تسلیت مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام به مناسبت شهادت جانباز فرهنگی حاج غلامرضا غیاثیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام شهادت جانباز فرهنگی حاج غلامرضا غیاثی را تسلیت گفت:

خبر عروج برادر جانباز حاج غلامرضا غیاثی از نیروهای متعهد، متخصص و با سابقه درخشان اداری و آموزشی مایه مباهات و افتخار اینجانب، سایر همکاران و دوستان مشترک گردیده است.

شهادت شیر مردی از قافله ایثارگران و پیشکسوتان جانبازی در راه پاسداری از وطن که پس از تحمل سالیان درد و رنج به یاران وارسته و خدایی خود پیوسته است برای همه ی بازماندگان محترم آن عزیز دردی طاقت فرسا خواهد بود.

بی شک حضور پر رنگ شما همکاران گرامی، مردم عزیز و شریف، هم رزمان و همکاران آن عزیز سفر کرده در مراسم خاکسپاری و ترحیم آن رزمنده جاوید، ارج نهادن به ارزش های نظام و مقام رفیع ایثار و جانفشانی در راه میهن اسلامی بوده است.

اینجانب هم نوا با جامعه ی بزرگ فرهنگیان شهادت افتخارآمیز جانباز فرهنگی حاج غلامرضا غیاثی را به خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای خانواده و بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم .

انتهای پیام/با

 

پیام  تسلیت مدیر کل آموزش وپرورش استان ایلام به مناسبت شهادت حاج غلامرضا غیاثی

برچسب ها: ایثارگران ، جانبازان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.