تبریز؛

سنجش سلامت 77 هزار نوآموز درآذربایجان‌شرقی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از سنجش سلامت 77 هزار دانش‌آموز و نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه امسال 77 هزار دانش‌آموز استان در این طرح سنجش می‌شوند، اظهار کرد: 46  پایگاه سنجش سلامت در مناطق مختلف آذربایجان‌شرقی برای اجرای این طرح مهیا شده است.

وی ادامه داد: در این راستا طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی، 47 هزار دانش‌آموز کلاس اولی و 30 هزار نوآموز بدو ورود به  پیش دبستان را در استان مورد سنجش قرار خواهد داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان برای حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از پنجم خرداد آغاز شده است، افزود: با تکمیل ثبت‌نام، خانواده‌ها می‌توانند از 24 خرداد برای معاینه و سنجش فرزندانشان به پایگاه‌های از پیش تعیین شده و یا مراکز بهداشت حوزه محل سکونت خود خود مراجعه کنند.

پاشایی تصریح کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان  و پیش دبستانی در استان با همکاری 400 نفر از نیروهای آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی، استانداری و صدا و سیما اجرا می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.