ساری،

افتخار آفرینی ورزشکاران آملی در مسابقات جهانی و آسیایی

ورزشکاران آملی از ابتدای امسال تاکنون 8 مدال جهانی و آسیایی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ناصر نصری ‌شاهاندشت رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با بیان اینکه مسعود فلاح مربی و مهدی مظلوم بسکتبالیست با ویلچر کشورمان با درخشش در میادین آسیایی هم‌ اکنون در اردوی پایانی قبل از اعزام به مسابقات جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان جهان به میزبانی کشور کانادا حضور دارند، گفت: ورزشکاران آملی از ابتدای امسال تاکنون 8 مدال جهانی و آسیایی را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در رشته بدنسازی و پرورش اندام امین معنوی و خلیل اسدی از این شهرستان توانستند در مسابقات جهانی کسب مدال داشته باشند، افزود: دو بدنساز دیگر این شهرستان در مسابقات آسیایی صاحب گردن ‌آویز شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل گفت: رحمان تقی‌ زاده در رقابت ‌های والیبال امیدهای آسیا به مدال طلا رسید همچنین علی اسفندیار و بهروز عطایی توانستند مدال طلای مسابقات والیبال جام همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کنند.

نصری ‌شاهاندشت با بیان اینکه علی ارسلان در رشته ورزشی کشتی توانست در میادین آسیایی مدال برنز را کسب کرده و به جایگاه سوم برسد، افزود: عادل غلامی و رضا قراء دو والیبالیست ارزشمند تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان هم‌اکنون در مسابقات لیگ جهانی والیبال حضور دارند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.