ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پروانه فعالیت تاکسی پیکان ها تمدید نمی شود/پرداخت تسهیلات ویژه به دارندگان تاکسی پیکان

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران گفت:تسهیلات ویژه برای دارندگان تاکسی پیکان ها به منظور نوسازی خودرو در نظر گرفته شده است چراکه پروانه تاکسی پیکان ها از خرداد ماه تمدید نمی شود.

پروانه فعالیت تاکسی پیکان ها تمدید نمی شود/پرداخت تسهیلات ویژه به دارندگان تاکسی پیکانمهدی ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:با حذف پیکان از چرخه تاکسیرانی از پایان خرداد ماه پروانه فعالیت این تاکسی ها تمدید نمی شود.

وی افزود:بازرسان سازمان تاکسیرانی در صورت مشاهده فعالیت تاکسی های بدون پروانه فعالیت، راننده متخلف را به کمیته انضباطی معرفی و 2 نمره منفی در کارنامه تاکسیرانی وی درج می شود.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: تاکسیران به ازای هر نمره منفی 10 هزار تومان جریمه می شود.

ابراهیمی تاکید کرد: برای دارندگان تاکسی پیکان، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام کنند در همین راستا وام 4 میلیونی با سود 4 درصد به دارندگان تاکسی پیکان داده می شود،که نیازی به ضامن کارمند رسمی برای ضمانت دریافت وام نیست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار