اصفهان؛

حضور 121 شرکت کننده در نمایشگاه قرآن وعترت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان گفت: در این دوره 121 شرکت‌کننده در فضای 8 هزار و 500 متری محصولات قرآنی خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار می‌دهند و مدت‌ زمان این نمایشگاه هفت روز خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول محققیان عصر دیروز در افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار داشت: نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان در سال 83 و با تأکید آیت‌الله مظاهری پایه‌گذاری شد و هم‌ اکنون شاهد برگزاری چهاردهمین دوره آن هستیم.

وی در ادامه افزود: در این 14 دوره 120 روز کاری نمایشگاه به این امر مقدس اختصاص داشته و خدمت به عاشقان قرآن، بهترین رخداد برای نمایشگاه اصفهان بوده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: توصیه آیت‌الله مظاهری در همه این مدت، استفاده از همه ظرفیت‌های مؤسسات، نهادها، دستگاه‌ها و تشکل فرهنگی و مذهبی در نمایشگاه قرآن بوده است و در این دوره این ارتباطات و تعاون به بهترین نحو صورت گرفت و هم‌افزایی چشمگیری رخ داد.

محققیان تصریح کرد: با تأسیس نمایشگاه جدید اصفهان و نقل‌ مکان به فضای بزرگ آن مجموعه می‌توان نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان را در مقیاس ملی و حتی بین‌المللی برگزار کرد.

وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان بیان کرد: در این دوره 121 شرکت‌کننده در فضای 8 هزار و 500 متری، محصولات قرآنی خود را در زمینه‌های مختلف در معرض نمایش قرار می‌دهند و مدت‌زمان این نمایشگاه هفت روز خواهد بود.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.