در همایش مطالبات اصلاحات از دولت مطرح شد؛

انتقاد شدید حکیمی پور از نحوه بستن لیست امید/ از جریان اصلاحات بوی انحصار طلبی به مشام می رسد

حکیمی پور با بیان اینکه صبر لازمه کار تشکیلاتی است، تاکید کرد: از جریان اصلاحات بوی انحصار طلبی به مشام میرسد انتظار داریم در خصوص بستن لیست شوراها صادقانه پاسخ بدهند و شفاف سازی کنند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  احمد حکیمی پور دبیرکل حزب اراده ملت در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال، اظهار داشت: جریان اصلاح طلبی ریشه دار است و  براساس بیانات رهبری نظام جمهوری اسلامی با این دوبال میتواند به خوبی به اهدافش برسد.

وی ادامه داد: ما جریانی هستیم که می دانیم چه فراز و فرودهای را پشت سر گذاشته ایم و باید برای تجاربمان که به سختی بدست آمده است ارزش قائل شویم.

عضو شورای اسلامی شهر و روستای تهران بیان کرد: اصلاحات چهار ویژگی یعنی صداقت، شفافیت، پاسخگویی و پاکدستی را دارد اما آفت هایی همچون فرصت طلبی، انحصار طلبی، برتری طلبی و قدرنشناسی این ویژگی ها را تهدید میکند‌.

وی با بیان اینکه دولت روحانی میداند که مدیون اصلاحات است، اضافه کرد : در بطن مردم فرهنگ مطالبه گری و نظارت اجتماعی ریشه دار شده است و مردم هر چیزی را براحتی بر نمی تابند.

وی گفت: از بابت بداخلاقی هایی که در جریان اصلاحات در حال شکل گیری است نگرانم، پاسخگویی و شفافیت را قدر بدانیم و یکدیگر را محکوم نکنیم بعد از شکست های پی در پی خداوند به جریان ما عمر دوباره داده است پس آن را قدر بدانیم.

حکیمی پور با بیان اینکه صبر لازمه کار تشکیلاتی است، تاکید کرد: از جریان اصلاحات بوی انحصار طلبی به مشام میرسد انتظار داریم در خصوص بستن لیست شوراها صادقانه پاسخ بدهند و شفاف سازی کنند.

وی افزود: آیا واقعا این درست است که در مجلس یازدهم لیستی ببندند که نمایندگان فعلی فراکسیون اصلاح طلبان را نادیده بگیرند؟ این روحیات خطرناک است و ممکن است ما را به سال ۸۴ و یا عقب تر برگرداند.

عضو فعلی شورای شهر تصریح کرد: اینگونه نباشد که برای خفه کردن اعتراضات درون جریان از رییس دولت اصلاحات مایه بگذاریم‌ ، گفتند کسانی که در لیست امید نیستند فساد مالی داشتند این حرفها چیست که می زنند؟
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار