کرمانشاه؛

توقف دوبله تجاوز به حقوق شهروندی

رئیس پلیس راهور استان گفت :تخلفات ساکن، توقف دوبله و پارک در محل های نامناسب شهر از مصداق عینی تجاوز به حقوق شهروندی است،

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه تخلفات ساکن، توقف دوبله و پارک در محل های نامناسب شهر از مصداق عینی تجاوز به حقوق شهروندی است، گفت: نباید تحت هر شرایط و عنوانی از معابر انتفاع شخصی برد و آن را مسدود کرد.

سرهنگ "فضل الله شیری"از ارتکاب تخلفات ساکن توسط برخی از رانندگان همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و افزایش حضور مردم در مراکز خرید در ساعات پایانی روز خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه یکی از عادات ناصحیح تعدادی از رانندگان زمانی است که برای تامین نیازهای خود، توقف خصوصاً توقف دوبله در مسیر می کنند.

وی افزود: توقف دوبله عامل ایجاد ترافیک و کندی حرکت است و رانندگان با توقف دوبله مسیر حرکت خودروهای در حال عبور از یک خط مشخص را قطع می کنند تا به آسانی بایستند و کار خود را انجام دهند و این عاملی برای بسته شدن مسیر و ایجاد حجم سنگینی از ترافیک است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلفات ساکن، توقف دوبله و پارک در محل های نامناسب شهر از مصداق عینی تجاوز به حقوق شهروندی است، افزود: معابر عمومی متعلق به شهروندان است و کسی حق ندارد تحت هر شرایط و عنوانی از معابر انتفاع شخصی برد و آن را مسدود کرد.

سرهنگ شیری با تاکید بر اولویت برخورد پلیس در این ایام با تخلفاتی مانند توقف دوبله و پارک ممنوع که منجر به سد معبر و بی نظمی ترافیکی در میادین و تقاطع های اصلی شهر می شود، از رانندگان خواست از پارک وسایل نقلیه در محل های که منجر به سد معبر و اختلال در تردد می شود به ویژه در ساعات نزدیک به افطار خودداری کنند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.