ساری،

غرق شدن 3 نفر در سه روز

3 جوان سه روز گذشته در سواحل دریای مازندران غرق شدند.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: سه روز گذشته سه جوان در سواحل بابلسر، نمک آبرود چالوس و کلارآباد عباس آباد به علت ورود به مناطق شنا ممنوع و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند.

وی با بیان اینکه نخستین فرد 24 ساله و ساکن قم 13 خرداد در منطقه پارکینگ بابلسر غرق شد، افزود: همچنین عصر دیروز جوانی 26 ساله شهروند لرستانی و ساکن تهران بنام سیدحسن – ب با بی توجهی به هشدارهای ناجی غریق و تابلوهای هشدار دهنده مبنی بر خطرات جانی شنا در منطقه وارد دریا شده و در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود غرق شده است.

عباسی با بیان اینکه یک جوان 20 ساله ساکن کرج بنام حمید - ک نیز عصر دیروز در ساحل کلارآباد شهرستان عباس آباد در محدوده شخصی پانوراما این شهر غرق شد گفت: این فرد به همراه 3 نفر دیگر در منطقه حادثه خیز و شنا ممنوع اقدام به شنا می کنند که با تلاش 55 دقیقه ای ناجیان پلاژ دریایی پری کلارآباد و به علت فاصله 500 متری 3 نفر از آنها نجات داده شده و این جوان با وجود تلاش ناجیان غرق می شود.

طرح سالمسازی دریا در 338 کیلومتر از سواحل دریای مازندران برای شنای تابستانی با ساماندهی 98 نقطه شنا آزاد برای مسافران و ساکنان شمال کشور از اول خرداد شروع شده و 900 ناجی غریق نیز در 300 نقطه حادثه خیز دریای مازندران مستقر هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.