کرمانشاه؛

ثبت نام بيست و چهارمين آزمون تأسيس شركت های حمل و نقل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از برگزاری بيست و چهارمين آزمون تأسيس شركت های حمل و نقل بين المللی كالا خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه بهمن خسروانی با اشاره به اينكه بيست و چهارمين آزمون تأسيس شركتهاي بين المللي كالا در روز بيست و سوم تيرماه سالجاري بطور متمركز در تهران برگزار مي گردد اظهار داشت: متقاضيان تأسيس اين شركتها مي توانند از شانزدهم خرداد تا هشتم تير ماه از طريق آدرس اينترنتيtransit.rmto.ir نسبت به ثبت نام اقدام كنند.

وی ادامه داد: جهت تسهيل فرايند ثبت نام تدابيري انديشيده شده كه متقاضيان مجاز شده در پنج دوره گذشته مي توانند با تطبيق كد ملي، براي استان دلخواه ثبت نام نمايندهمچنين براي متقاضياني كه در دوره هاي قبلي مجاز نشده اند و يا واجد شرايط بوده اند ثبت نام افراد مستلزم بارگزاري اطلاعات در تارنماي آزمون و نيز تحويل مدارك است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اينكه مدارك اين افراد بايد به اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مد نظر متقاضي تحويل داده شود افزود:شركت مجدد پذيرفته شدگان آزمونهاي قبلي غير مجاز است و در صورت مشاهده مورد پيگيري قرار خواهد گرفت.
خسرواني در خاتمه عنوان داشت: متقاضيان شركت در اين آزمون بايد از تجارب و دانش كافي علمي و كاربردي در حوزه هاي مرتبط با حمل و نقل بين المللي و ترانزيت برخوردار باشند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار