سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی:

نامه ممنوعیت جذب بازیکنان آزاد را دریافت نکردیم/ آجرلو به دنبال پرداخت معوقات مالی است

محمودی گفت: نامه فیفا مبنی بر ممنوعیت جذب سه بازیکن آزاد را دریافت نکردیم تا پیگیر این موضوع شویم.

محمودی: نامه ممنوعیت از جذب بازیکنان آزاد را دریافت نکردیم/آجرلو به دنبال پرداخت معوقات مالی استکاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: نامه ای از فدراسیون فوتبال مبنی بر ممنوعیت تیم ما از جذب سه بازیکن آزاد دریافت نکردیم و هنوز جواب استعلام از فیفا به دستمان نرسیده است. 

وی درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی خواستار حفظ عالیشاه و نوراللهی شده است، بیان کرد: ما قبل از توافق با یحیی گل محمدی طی نامه ای با باشگاه پرسپولیس خواستار جذب عالیشاه و نوراللهی به عنوان بازیکن آزاد شدیم اما پرسپولیسی ها هنوز جواب نامه را ندادند. به هر حال گل محمدی باید نظر نهایی را در این مورد بدهد که این 2 بازیکن را می خواهد یا بازیکنان دیگری مدنظر دارد. 

محمودی درباره پرداخت معوقات مالی شرط بازیکنان تراکتورسازی برای تمدید قرارداد تصریح کرد: مطالبات مالی سالهای گذشته بازیکنان را مدیر عامل سابق پرداخت نکرده است و همین موضوع مشکلاتی را برای تیم ما به وجود آورده است اما آجرلو پیگیر این موضوع است که به تدریج مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا بازیکنان فعلی در تراکتورسازی بمانند. 

سرپرست تراکتورسازی درباره وضعیت اخباری بیان کرد: مسئولان باشگاه سایپا اعلام کردند که به اخباری دروازه بان ملی پوش خود نیاز دارند و با انتقال این بازیکن به تیم تراکتورسازی مخالفت کردند. ما سه دروازه بان به نامهای گروسیان، محمدیان و بهرامی داریم که تا هفته 5،6 فقط می توانیم از این دروازه بانها در ترکیب تیم استفاده کنیم. محمدیان هم دروازه بان تیم ملی جوانان است که در جام جهانی کره جنوبی هم در ترکیب تیم ملی جوانان حضور داشت و وی می تواند به تیم ما در درون دروازه کمک کند. 

وی درباره وضعیت سعید آقایی گفت: این بازیکن در اردوی تیم ملی است و بعد از بازگشت به تهران باید وضعیت چک خود در باشگاه گسترش فولاد را مشخص کند تا ما بتوانیم برای حفظ این بازیکن اقدامات لازم را انجام بدهیم. 

سرپرست تراکتورسازی در پایان درباره دستیاران گل محمدی خاطر نشان کرد: گل محمدی هنوز گزینه های مدنظر خود را به ما معرفی نکرده است تا اقدامات لازم برای عقد قرارداد با دستیاران برانکو را انجام بدهیم. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار