در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی:

تفاوت میزان محبوبیت حزب محافظه‌کار و کارگر انگلیس به یک درصد رسید

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد انتخابات پارلمانی انگلیس در حالی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که اختلاف آراء دو حزب پیشرو، به کمترین سطح رسیده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف؛ جدیدترین نظرسنجی‌ها در مورد پیروز احتمالی انتخابات پارلمانی انگلیس که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، حاکی از کم شدن بی‌سابقه اختلاف میان دو حزب محافظه‌کار و کارگر این کشور است.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد آرای حزب محافظه‌کار انگلیس به ریاست ترزا می، نخست وزیر این کشور، در یک ماه اخیر 12 درصد سقوط کرده و هم‌اکنون اختلاف آن با حزب کارگر به ریاست جرمی کوربین فقط به یک درصد کاهش یافته است.

زمانیکه حزب ترزا می پیشنهاد برگزاری انتخابات زودهنگام را مطرح کرد، 24 درصد بالاتر از حزب کارگر قرار داشت. روند نزولی میزان مقبولیت حزب محافظه‌کار، این نگرانی را بوجود آورده است که ترزا می نتواند با موفقیت طرح خروج انگلیس را از اتحادیه اروپا اجرایی کند.

وقوع انفجار تروریستی شهر منچستر نیز در کاهش محبوبیت حزب محافظه‌کار انگلیس بی‌تاثیر نبوده است و حتی احتمال دارد به شکست سنگین آن از حزب کارگر منتهی شود.

در مدت 6 سالی که ترزا می وزیر کشور انگلیس بود، از طرح کاهش تعداد نیروهای پلیس حمایت می‌کرد و درست در همین زمان سه حمله تروریستی مرگبار در انگلیس رخ داد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار