طی تذکری در صحن:

کیان‌پور: موسسات مالی با ایجاد دژهای محکم پاسخگوی سپرده‌گذاران خود نیستند/ لاریجانی: کمیسیون اقتصادی و اصل 90 پیگیر باشند

نماینده درود و ازنا گفت: موسسات مالی اعتباری در بازپرداخت اصل و سود سپرده گزاران پاسخگو نیستند.

کیان‌پور: موسسات مالی با ایجاد دژهای محکم پاسخگوی سپرده‌گذاران خود نیستند/ لاریجانی: کمیسیون اقتصادی و اصل 90 پیگیر باشند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مجید کیانپور نماینده مردم درود و ازنا طی تذکری شفاهی در صحن علنی امروز سه‌شنبه (16 خرداد ماه) خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 550 میلیارد تومان از سپرده‌های مردم از طرف موسسه مالی اعتباری آرمان جذب شده اما نسبت به بازپرداخت اصل و سود آن کسی پاسخگو نیست.

وی تصریح کرد: از کمیسیون اصل 90، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی می‌خواهیم تا جهت پاسخگویی به اعتراضات مردم در این باره اقدام کنند.

کیانپور تأکید کرد: متأسفانه شاهدیم که به جای پاسخگویی به مردم دژ محکمی برای این موسسه ایجاد کردند و از هرگونه پاسخگویی خودداری می‌کنند، مشخص نیست این موسسه‌ها چگونه مجوز می‌گیرند که هیچ کدام نسبت به سپرده‌های مردم پاسخگو نیستند.

لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم درود و ازنا گفت: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی به این موضوع ورود کرده‌اند و بهتر است برای این امر فکری شود تا این گونه مسائل در آینده رخ ندهد.

وی بیان داشت: کمیسیون اقتصادی و اصل 90 مجلس نیز پیگیر این موضوع باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار