مسجد جامعی مطرح کرد؛

احداث مقبره جدید برای شهدای 15 خرداد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهرداری تهران درخواست دارم که به جمعی از شهدای 15 خرداد دفن شده در مقبره سید ملک خاتون توجه ویژه ای داشته باشد، چرا که در حال حاضر این شهدا فراموش شده‌اند.

احداث مقبره جدید برای شهدای 15 خردادبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاهمین جلسه شورای شهر که امروز(سه شنبه) برگزار شد، از اقدامات شهرداری تهران برای برنامه‌ریزی دقیق و پوشش مراسم 14و  15 خرداد ماه تشکر کرده و اظهار داشت: شهرداری تهران از سال‌های گذشته تاکنون بهسازی و بازسازی مسیر مرقد امام خمینی(ره) را برای دسترسی بهتر زوار را فراهم کرده که این امر جای تشکر دارد.

وی به دفن شدن جمعی از شهدای 15 خرداد در مقبره سید ملک خاتون اشاره کرد و افزود: درخواست دارم که برای آنها مقبره‌ای احداث شود، چراکه این شهیدان تقریبا فراموش شده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته از منزل پدری شهید تندگویان بازدید کردیم، چرا که معتقد بودیم منزل پدری شهید تندگویان باید حفظ شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌دهیم که توجه ویژه به این خانه در دستور کار شهرداری تهران باشد.

مسجد جامعی با اشاره به حضور مهدی چمران در جلسه اعضای منتخب دوره پنجم شورای شهر تهران تصریح کرد: از چمران به دلیل حضور خود در این جمع تشکر می‌کنم، چرا که پس از این جلسه هیئت رئیسه موقت و همچنین 6 کمیسیون تشکیل شد.

وی گفت: به دلیل اینکه تعداد اعضای شورای شهر از 31 به 21 نفر کاهش یافته، هم اکنون برای تشکیل ترتیب کمیسیون‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم و امیدواریم برای حل آن نیز چاره‌ای اندیشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار